Smitt Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Bilen kom til Norge i fjor sommer fra Japan. 110000km på tellern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 nice,delfingrå eller? åssen er prisene på disse der nede? helt lik min dette,bare jeg har ikke automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Oooo - nice! Så jo passe strøken ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 nice,delfingrå eller?åssen er prisene på disse der nede? helt lik min dette,bare jeg har ikke automat. Priser varierer veldig. Er delfingrå ja. I japan er 99,9% av alle disse Aut. Cruisa litt med den i fjor sommer og synes egentlig det var helt gull. Har en annen banebil så denne blir uansett bare brukt til penkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Her har du et velholdt eksemplar ja ser det ut som Nydelig bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Ja, er veldig fin. Blir en tynnstoff-behandling til sommern + at jeg setter på et coilover-kit og noen 17" hjul. Resten blir orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Denne var flott - gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Nydelig eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå