Gå til innhold

BMW F10 - Alpinhvit - Nye bilder på side 8!

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er de baklyktene originale? No offence altså, men jeg synes de minner litt om slike billige e-bay greier? eller er det bare jeg som ikke har sett godt nok etter? ;)

Forøvrig en flott bil altså, var bare om man skulle sette fingeren på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble innmari lekkert Andreas. Å sveise igjen de bakre refleksene gjorde defintivt susen - skikkelig bra! :D

Eg syntes resultatet ble helt konge selv! Vi prøvde en med og en uten, og fra nå av skal vi definitivt kun ta uten reflekser! ;)

Gleder meg for øvrig å se hvordan havannabrun blir etter litt fiksing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de baklyktene originale? No offence altså, men jeg synes de minner litt om slike billige e-bay greier? eller er det bare jeg som ikke har sett godt nok etter? ;)

Forøvrig en flott bil altså, var bare om man skulle sette fingeren på noe.

Baklyktene er faktisk originale, og heter "White Line". Jeg ser absolutt dine synspunkt, men jeg ønsket med denne bilen å skille den enda mer ut enn bare med utvendig m-pakke. Derfor ble det 550i eksos. Og når det først var en hvit bil som vil få oppmerksomhet ute i bybilde, så var det bare til å strekke "strikken enda lengre" ;)

Og jeg er enig i dine synspunkt dersom du har refleksene bak, for da har du likevel noe rødt bak når bilen står i ro. Men ettersom bilen nå er helt hvit/sort, så ville jeg faktisk ikke byttet tilbake. Men kanskje det hadde hjulpet med film på baklyktene i sotet utgave...?

Og selskapet Bilfoto.no er virkelig flinke til å ta bilder, anbefales på det sterkeste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i denne uka ble det lagt på svak, svak film på alle siderutene, med mørkere film på bakruten. Innvendig sees det ingen forskjell, mens utvendig ble det bare diskré nedtoning av innsynet på alle sideruter. Syntes selv det ble meget pent. Skal se om vi får lagt ut bilder av dette også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da var neste byggprosjekt bestilt inn - BMW 535iA av farge Alpinhvit med Sort interiør og alt utstyr. Gleder meg stort til å se disse to ved siden av hverandre, og ikke minst; sammen med vår Havannabrune BMW 525d! Alle tre får ettermontert utvendig M-Sportspakke, eksosanlegg av ulik varianter og sort høyglans folie over alt av krom!

Håper på å ha alle tre bilene klare før påske, så de kan stå i vår nye utstilling i Oslo fra slutten av denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra dette here.

Husker det ble nevnt noe om splittere her tidligere. Nå ser jeg at hamann har sin frontleppe klar til M-tech fangeren. Kansje det hadde vert Prikken over ien...

Den ser ivertfal meget pen ut. Og går over hele fangeren. ;)

hwel6g1vcj3zcrvc3ee2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...