noobonbmw Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 hei. jeg kan lite om bil og lurer derfor på om noen kan hjelpe! Vil si at jeg har sett i instruksboka men da den er på Tysk forstår jeg ingenting:P Det lyser et symbol som dette--> (o) med et ! inni runningen Det lyser også en lampe som dette---> (o) med teksten ABS inni Det lyser også lampen for antiskrens/antispinn Håper noen kan hjelpe meg fort:)
vidar73 Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 antagligvis abs sensor på et av hjulene som er gåen.men du bør ta en diagnose for å finne ut av hvilket...
noobonbmw Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Sikkert et dumt spørsmål, men fungerer forsatt abs og antispinn?
noobonbmw Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 noen som kan forklare meg hvordan man finner ut hvilken abs-sensor som er gåen?
StigJ Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 En diagnose gjør susen. Den finner ut hvilken som er defekt. Har selv en kranglete høyre bak som konker ut av og til. Spes når det er kaldt.
noobonbmw Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Er det noen som har diagnose ustyr og som har lyst og tjene en slant på å fikse dette problemt for meg? Bor i Trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå