ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Da skal jeg dit i februar, og vise fram "gliset" tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 blondina? hmm, jeg kjørte den røde stasjonsvogna jeg! forsiktig.. Aha.. hehe Hun du har bilde av øverst Kjørte E36 Om føret er bra i Februar, dukker jeg fort opp jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hadde veldig lyst å bli med på dette, satser på at jeg får blitt med neste gang Så faktisk banen fra lufta når jeg tok fly, så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 hvil gjerne takke for dem som møtte opp på gardemoen i dag hyggelig att det kom så mange bra vær.å myye kjøring og passe kalt .det blir ny. mulighet den 27 feb. til et nytt ss2 på gardemoen .mvh rune styret i øst avd ny runde den på søndag den 27 feb fra kl 1200 1600 rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Sørge for og be meg fri fra jobb den dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Kommer nok da jeg også da skal jeg ta med kamera og videokamera selv så det blir litt bilder og film:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Ja!! God ide Morstan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det var kjerringa mi som kjørte:) Kjørte mer bakover enn framover hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dere som snurra hele tiden altså? Dama mi nekta og kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hehe.. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Går det ann å kjøre uten lappen der? Evt øvelseskjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Går det ann å kjøre uten lappen der?Evt øvelseskjøre? Kun gyldig førekort. Om du kan øvelse kjøre med en som har det som kreves må for det, ta kontakt med nåverende øst styret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Ja!! God ide Morstan Tror det må bli litt filming og bilder da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå