SSM Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26342404 Nå ligger den ute igjen. Noen som vet om den ble solgt sisst den var til salgs? Noe som ikke er skikkelig på den f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 dæven, det var litt av en bil! FIN lekebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Vet ikke noe om en annet enn at den så ganske velbygd ut når jeg så den på treff. Og lyden var helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 ser jeg et KN filter bak venstre bakhjul???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 ser jeg et KN filter bak venstre bakhjul???? Ser du en turbo der også kanskje? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Jeg digger den bilen, men lurer på om det er noe som annonsen ikke sier! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26342404Nå ligger den ute igjen. Noen som vet om den ble solgt sisst den var til salgs? Noe som ikke er skikkelig på den f.eks? Det er samme fyren som har den enda. nå begyner prisen og bli meget riktig. Har sett denne ved flere annledninger og den er bra bygd. litt spess med turboen bak men det virker meget bra på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Litt rart valg av girkasse kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Jeg har sett bilen på treff og den virker å være seriøst bygd. Men jeg kan selvfølgelig ikke komme med noen garantier. Den går noe styggjævlig, det kan jeg i hvertfall love deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Kan faen ikke ratte hvertfall! Hadde vert noe å bytta M3en i mon tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Tror nok den er seriøst bygd ja. Grom bil Har sett den live. Men blir ikke helt klok på den E36 M3 fangern han har modda i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Grom bil! Skule prøvd denne gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Grom bil! Skule prøvd denne gitt. Alle elsker testpiloter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Litt rart valg av girkasse kanskje? gikasse skifter du fort. løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Bytte M3en og 250.000,- mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå