T.H.O Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Bytte M3en og 250.000,- mellom Høhø.. 400K for E30`n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Vær obs på at han karen her kan være en liten luring. Det fikk hvertfall jeg erfare da jeg kjøpte bil av ham i fjor Var forresten innom garasjen hans et par ganger i forbindelse med bilkjøpet, og der hadde han et annet 3.0-prosjekt. Sikkert derfor han skal kvitte seg med den blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Bytte M3en og 250.000,- mellom Høhø.. 400K for E30`n din? Oh yes Alt har sin pris, min har 400.000,- godkjent med S50B32. Det betyr ikke at den er til salgs for den prisen. Tror den hadde gått fort for 200.000 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Kan faen ikke ratte hvertfall! Hadde vert noe å bytta M3en i mon tro nei, det hadde ikke det......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 noen som vet hvorfor tuboen er montert bake? er det pga plassmangel i motorom eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er vel muligens dette med plass. MEN jeg vedder mer på at det har mer med varmeutvikling i motorom å gjøre. Dette blir jo unngått ved å montere turbo på denne måten. Eneste jeg er litt skeptisk til er luftfilteret bak, må jo komme en del unødvendig støv og søle i nærheten av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Bytte M3en og 250.000,- mellom Høhø.. 400K for E30`n din? Enig, hva tror du egentli du sitter på? Flott bil og alt,det skal du ha. men.. Men alt i alt, fikk jeg velge mellom din og denne,og de stod til samme pris.La oss si de var takset likt da.... Hadde nok valget falt på din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 hadde glatt kjøpt denne enn en e30 m3 hvertfall! uansett hvor mye godkjent m3'n var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Bytte M3en og 250.000,- mellom Høhø.. 400K for E30`n din? Enig, hva tror du egentli du sitter på? Flott bil og alt,det skal du ha. men.. Men alt i alt, fikk jeg velge mellom din og denne,og de stod til samme pris.La oss si de var takset likt da.... Hadde nok valget falt på din:) Er bare no jeg sier når folk spør, en annen måte å si at den ikke er til salgs Hadde vel kanskje fått i overkant av 250 tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Ser for meg at denne har en helt jævli effektkurve.. Lurer på hvordan dette funker med såpass lange trykkrør. Responsen burde vel være utrolig dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Kan faen ikke ratte hvertfall! Jeg misunner deg, og alle som sier sånt.. Som ble født profesjonelle driftere mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Jaja, jeg ratter hvertfall bedre enn det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Det vet jeg ikke noe om Poenget var at alle må begynne et sted Forøvrig en fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Svare telefonen er han heller ikke så flink til......noen som kjenner mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Feteste bmwn jeg har sett på LENGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå