Gå til innhold

3,0CSi Turbo på Finn

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vær obs på at han karen her kan være en liten luring. Det fikk hvertfall jeg erfare da jeg kjøpte bil av ham i fjor :evil:

Var forresten innom garasjen hans et par ganger i forbindelse med bilkjøpet, og der hadde han et annet 3.0-prosjekt. Sikkert derfor han skal kvitte seg med den blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte M3en og 250.000,- mellom :D

Høhø.. 400K for E30`n din? #-o

Oh yes :) Alt har sin pris, min har 400.000,- godkjent med S50B32. Det betyr ikke at den er til salgs for den prisen. Tror den hadde gått fort for 200.000 :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel muligens dette med plass. MEN jeg vedder mer på at det har mer med varmeutvikling i motorom å gjøre. Dette blir jo unngått ved å montere turbo på denne måten.

Eneste jeg er litt skeptisk til er luftfilteret bak, må jo komme en del unødvendig støv og søle i nærheten av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hva tror du egentli du sitter på? ;) Flott bil og alt,det skal du ha. men..

Men alt i alt, fikk jeg velge mellom din og denne,og de stod til samme pris.La oss si de var takset likt da.... Hadde nok valget falt på din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hva tror du egentli du sitter på? ;) Flott bil og alt,det skal du ha. men..

Men alt i alt, fikk jeg velge mellom din og denne,og de stod til samme pris.La oss si de var takset likt da.... Hadde nok valget falt på din:)

Er bare no jeg sier når folk spør, en annen måte å si at den ikke er til salgs :)

Hadde vel kanskje fått i overkant av 250 tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...