janerrn1 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Ødela døra her om dagen og skal kjøpe ny et eller annet sted. Men passer ei dør fra sedan på touring? noen som vet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Nei, de går nok ikke overens, blir veldig feil desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Passer ikke framdørene overrens? Jo, det mener jeg! Alle dørtrekkene passer ihvertfall, foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Ah, leste kanskje spm. litt feil... tenkte med en gang på bakdørene! Godt mulig at fremdørene passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 TROR fram dørene er samme, men bakdørene er helt forsjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Søker på GS Bildeler men det er litt rart da de har delenr til sedan men ikke til touring. Hvis delenr hadde vært det samme så ville jeg tro at de hadde til touring også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Det var fremdørene jeg tenkte på ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg har montert framdør fra sedan på en touring, så det vet jeg helt sikkert at går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg har montert framdør fra sedan på en touring, så det vet jeg helt sikkert at går. Takk! da skal jeg nok få ordna det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå