ehrnst Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 compact er desverre ikke noe jeg regner som bruksbil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 okei, er like god baksete plass på den som det er på andre e36, men er mindre bagasjerom.. det er den eneste forskjellen innvendig:-) du lukker jo opp hele bakluka med vindu og alt, og legger ned setene, da har man overraskende god plass:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 greit nok det, men jeg er nok ikke intressert i compact:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Bud over 35? bilen skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 trenger jeg svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Det er et bud ja eller nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Du prøver deg på et bud 10k under det jeg har sagt. svaret er nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ja men da får du kose deg videre med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 det skal jeg gjøre. du får lære meg noen triks den gangen du klarer å prute halvparten av en bil annonsert under 50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Budet på 25 ligger der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 du må nok litt høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Ja er det mange interesserte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Ringt noen men ingen som har vært her, så nei, er vel heller dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå