Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det:) skal vel dra strikken litt lenger tror jeg. Ting kommer til og se litt anderlede ut på den nye. Du har crower i din og ja? Di ser sykt kraftige ut. Hadde pauter i min før. Men bare med og se og kjenne på så ser crower rådene sterkere ut.:) neste uke blir det bestil ett lass med deler ser det ut for. Gleder meg som en liten unge!

Skrevet

Regner med at Geir Haugen sitter å kalkulerer egenandelen ved innsending av Dynapacken til reparasjon allerede.. crashed.gif

Jeg håper det står både BB og R i turbobenevnelsen din nå mr.Aune...!!! shiftyninja.gifslap.gif

Skal hente hjem rekorden fra svensken nå? Var det 1249 han hadde?.

Skrevet
  _anders skrev:
Ser tøft ut :) ser ut til at motoren er litt tung da, forstillinga har knekt sammen ;)

:)

Såg dette tidligere, og lurte på om jeg skulle kommentere noe. Men nå slapp jeg jo det :)

Skrevet

sorry for offtopic..

det er sikkert godt å kjøre med, men fy faen så dumt det ser ut når bilen er en halvmeter breiere foran enn bak :lol:

Skrevet
  Ådne95 skrev:
sorry for offtopic..

det er sikkert godt å kjøre med, men fy faen så dumt det ser ut når bilen er en halvmeter breiere foran enn bak :lol:

kunne ikke vært mer enig...

Skrevet
  helland skrev:
  Ådne95 skrev:
sorry for offtopic..

kunne ikke vært mer enig...

:applause::applause:

Skrevet

Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab...

Skrevet
  H_Vatn skrev:
Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab...

+1

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Skrevet
  H_Vatn skrev:

Slappav du da Mr.Grownup.... :mrgreen:

Fått satt sammen specliste da Jørgen ?

Skrevet
  H_Vatn skrev:

Stakkars Jørgen.. :o#-o Dere legger jo litt opp til off topic selv da når dere fortsetter å sitere og kommenetere det, istedet for å ignorere det og heller fortsette med spørsmål ang det nye bygget hans! :D

Til og med jeg som er eieren av den bmwn med den hatefulle forstillinga satte ikke en gang i veien det.. :lol: Dette er uansett en bil bygget for å kjøre ren drifting med, og ikke hverken komfort eller utstilling :) Så får vi se, mulig vi blir haters etter å ha prøvd vi å :P

Tenk heller på at det fine motorbygget til Jørgen fremdeles lever og sitter i riktig bil, BMW! :D

Ferdig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...