Jørgen-A Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Takk for det:) skal vel dra strikken litt lenger tror jeg. Ting kommer til og se litt anderlede ut på den nye. Du har crower i din og ja? Di ser sykt kraftige ut. Hadde pauter i min før. Men bare med og se og kjenne på så ser crower rådene sterkere ut. neste uke blir det bestil ett lass med deler ser det ut for. Gleder meg som en liten unge!
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Grattis med rå blokk Gleder meg til ny update med bilder her nå
oddis Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Regner med at Geir Haugen sitter å kalkulerer egenandelen ved innsending av Dynapacken til reparasjon allerede.. Jeg håper det står både BB og R i turbobenevnelsen din nå mr.Aune...!!! Skal hente hjem rekorden fra svensken nå? Var det 1249 han hadde?.
oddis Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Her er forresten gamlemotoren din i sin nye hjemplass..
Oberland Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Detta blir gromt! Regner med du/dere har sett filmene på youtube der de bygger en slik motor..? Ser rimelig perverst ut Grattis med RÅ motor
dolla87 Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Her er forresten gamlemotoren din i sin nye hjemplass..[ Bilde ] "Baby bimmer'n" Synes bilen kler motoren jeg ;p
_anders Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Ser tøft ut ser ut til at motoren er litt tung da, forstillinga har knekt sammen
Pedi Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Ser tøft ut ser ut til at motoren er litt tung da, forstillinga har knekt sammen Såg dette tidligere, og lurte på om jeg skulle kommentere noe. Men nå slapp jeg jo det
adne95 Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 sorry for offtopic.. det er sikkert godt å kjøre med, men fy faen så dumt det ser ut når bilen er en halvmeter breiere foran enn bak
helland Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 sorry for offtopic..det er sikkert godt å kjøre med, men fy faen så dumt det ser ut når bilen er en halvmeter breiere foran enn bak kunne ikke vært mer enig...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 sorry for offtopic..det er sikkert godt å kjøre med, men fy faen så dumt det ser ut når bilen er en halvmeter breiere foran enn bak kunne ikke vært mer enig...
H_Vatn Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab...
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab... +1 Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
helland Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab... Slappav du da Mr.Grownup.... Fått satt sammen specliste da Jørgen ?
dolla87 Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab... Stakkars Jørgen.. Dere legger jo litt opp til off topic selv da når dere fortsetter å sitere og kommenetere det, istedet for å ignorere det og heller fortsette med spørsmål ang det nye bygget hans! Til og med jeg som er eieren av den bmwn med den hatefulle forstillinga satte ikke en gang i veien det.. Dette er uansett en bil bygget for å kjøre ren drifting med, og ikke hverken komfort eller utstilling Så får vi se, mulig vi blir haters etter å ha prøvd vi å Tenk heller på at det fine motorbygget til Jørgen fremdeles lever og sitter i riktig bil, BMW! Ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå