Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Venter på noe ekstramateriale fra en annen kar samt at jeg hadde litt lydproblemer jeg måtte dekode som tok 3 kvelder å fikse... tok litt ekstra tid ;) Men den kommer snart...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erlendmelk sine gamle felger? isåfall, har samme felger vi da :P kledde bilen godt, til og med til å være 17". Hadde du hatt blanke nyrer, oransje blinklys foran og fjerna streamern, hadde den blitt (tro det eller ei) bedre. Skal egentlig ikke syte, når min egen er langt ifra dette nivået, men liker å kommentere fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig å mye tullinger som skal kjøre på gatebil og ikke greier å holde seg vekk nå man snurrer.

Ble altfor mye vrak og bulker i helgen.

Det er desverre den nye standarden på det meste av banetreff rundtom.. :(

Mye gærninger som ikke har peiling på bilkjøring som kjøper seg ferdig riggede banebiler og tror de er verdensmestere fra dag èn.. En annen ting jeg misliker er at alle de som gir faen i utseendet på bilen eller om noe blir ødelagt/skadet, som bruker bilene sine som "redskap/leketøy" de ikke trenger å være redde for sålenge de starter og går. De fleste av dem satser laangt over egne evner, drar av gang på gang og drar med seg grus inn på banen, setter seg fast i sandfellen eller kjører i stykker bilene sine så det må bergningsbil ut å hente dem, det ødelegger flyten for alt og alle andre enn dem selv! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Moe.

Skjønner at et sted må folk begynne, men de 1 gangs verdens mesterne fins det altfor mange av. [-X

E30 meet var et treff som jeg ikke kan få skryti nok av. 15 min av vært, og folk så seg i speilet og slapp forbi. Ikke noe som lage masse gul flagg osv :applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Moe.

Skjønner at et sted må folk begynne, men de 1 gangs verdens mesterne fins det altfor mange av. [-X

E30 meet var et treff som jeg ikke kan få skryti nok av. 15 min av vært, og folk så seg i speilet og slapp forbi. Ikke noe som lage masse gul flagg osv :applause::applause::applause:

:applause:

Hørte rykter om at E30meet blir over 3 dager på bane neste år.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...