Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

er jo 100db på våler da når gatebil arangerer. var planen og komme til acr. men pengene strekker ikke til akurat nå.... acr blir prioritert neste år begge treffene.

Vil anta gatebil kan få spesielle avtaler? Er vertfall ikke bare på ccn-treff det er 90... Nsk har også hatt problemer med den grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil har ingen spesielle avtaler...De får bøter hver gang grensa overskrides så og så lenge eller så.. ;) Det kosta visst litt penger når madmike kjørte med rx7n på rudskogen før den kom innunder lydkravet ;) Og det sies visst at under motorfestivalen når formel 1 bilen kommer så skal den kjøre på original eksos og alt..Men ikke kjøre sålenge av gangen..Er visst ganske tjukk den papirbunken for og få kjøre pga lydkrav. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å selge copilot plasser da? Vet det er restriksjoner på det, men om noen sponser deg tur mot noen runder må da være mulig:-D

Hehe. Vist det er mulig så:-)

Gatebil har ingen spesielle avtaler...De får bøter hver gang grensa overskrides så og så lenge eller så.. ;) Det kosta visst litt penger når madmike kjørte med rx7n på rudskogen før den kom innunder lydkravet ;) Og det sies visst at under motorfestivalen når formel 1 bilen kommer så skal den kjøre på original eksos og alt..Men ikke kjøre sålenge av gangen..Er visst ganske tjukk den papirbunken for og få kjøre pga lydkrav. ;)

Det er sikkert slik ja. Får prøve og bygge eksos som greier 90db så det ikke blir ett problem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen dager i året at grensen er 100db (eller høyere!?), og disse dagene betaler gatebil dyrt for å få.

Syntes kravene er helt greie, noen av bilene utpå banen bråker så jævlig at jeg blir redd for ørnene mine, det gjør vondt. Jeg er for en øvre grense på 100db, uansett event, bil, årstid osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...