///MoePower Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 På ACR er det merkelig nok bilene med minst motor/uten trim som bråker mest og kjører åpne rør hele veien.. Det er bare jævlig irriterende, når ikke effekten forsvarer lydnivået..
hylle Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Koster 5000,- pr gang du drar forbi målern på rudskogen, du får først en eller to advarsler, hvis vaktene jobber bra blir du flagga med en gang, så du slipper stort sett unna. kommer litt ann på hva som står i kjøreavtalen du har signert. kan fort bli dyrt for enhver.. Var kun en som dro over det på e30meet i sommer! s38turbo. Målern står/stod i langsvingen.
Larsinnj Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Hvor er liker-knappen når man virkelig, VIRKELIG trenger den?? Enormt!
Mjørgen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Fy faen før en bil!! Hehe du har jo null feste:-D
Jørgen-A Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Hehe. Ja det virker sånn på filmen:) men det høres mye verre ut enn det er pga att jeg hadde så rævva bunndrag att jeg hele tiden måtte kjøre i 3. gir. Den var så slapp i bunn at jeg ikke greide å rive den løs i 4. Hadde jeg fått mere fart hadde det gått fint. Mye bedre nå da heldigvis:) Må bare si 1000 takk til oddis som levere film nå 3 året på rad:) er kjempefornøyd med filmen!
Honningdal Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Rå film, sinnsyk bil, og enda råere kjøring! Blir ikke bedre enn dette
Rayman Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Satt med eit glis gjennom hele filmen for fy f... så heftig! Rå bil, Rå sjåfør, Rå film rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå