Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Bra verksted iallefall, noe du eier selv dette?

Joda det har blitt bra nå. Det er på gården til min far der jeg har vokst opp. Så det er nok min far som eier bygningen men vi har pusset det opp og jeg har bruksrett på det så lenge jeg lever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) tid til felg polish snart?:)

Bare å gjøre dem klar det, så skal jeg se på dem :) Forhåpentligvis et "light"-prosjekt i forholdt til hva jeg er vant til dette :wink:

Hvilke felger var ikke light?? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ppf har bremsa en s54 til 1130whp 1237nm. Med orginale kammer og org pakkning. Tåler mye disse:)

Ikke orginal motor sånn ellers håper jeg? :o

Neppe, men hadde ikke forundret meg. De henter jo sikkert 1000 hester utav en standard Kadett C 1200 hvis de vil, med 2-3 stk Holset HX55 og 13 bar ladetrykk på racefuel... ;) (Går jo hur bra som helst det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ajezehe2.jpg

grenrøret er ferdig. her er wg røret med v-band kobling. ble lettere og montere slik.

te8uda5a.jpg5uqupyju.jpg

ny downpipe. ble 4,5 tommer for det var det eneste jeg hadde av deler:-)

blir en v-band kobling på denne og.

uqery7y3.jpg

prøvemontering.

abeze5uj.jpga8y7epam.jpg

og slik blir årets look. med luftfilter da seff. skal polere downpipen og. og som dere ser så går wgn tilbake i eksosen nå. så da blir det finere lyd og. lei av den flerre lyden nå. bortsett fra det er det rolig med e21n nå. venter på det nye sprutet enda. håper det kommer så vi får montert og bremsa den igjen før veiene blir tørre her. klør litt i gassfoten kan du si.

Sent from my datsun using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...