Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

[-X Du Jørgen, du har verdens grommeste E21, det må du tenke på. Da kan du ikke sette på 18" felger som er oppbrukt.

Prøv å tenke litt nytt. Noen race look eller org BMW 17" fra nyere biler.

Jeg angrer nå for at jeg ikke bytta å de kr i mellom. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelle oppfatningen virker som at du er ikke noe til kar om du ikke har "ekte" hjul..synes det så tøft ut jeg. Kanskje litt stort med 18" :)
Jeg driter i hvem som lager hjula, bare de passer til bilen :)

Synes det er lavmål og slenge med leppa fordi du ikke har hjul til 30000.

At en ikke har BBS RS eller lignende, betyr ikke at en ikke er noe til kar... Jeg er helt forbannet enig i at det ikke skal være pengene som skal styre. BBS RS er også oppskrytt spør du meg. Det er jo en fantastisk motegreie, hele BBS-greia. Jeg føler at uansett hva forum jeg er på, så er ikke bilen tøff før det står et sett med BBS på.

Felger er en smakssak, og en motegreie. Jeg lurer på hvor mange sett med BBS, ekte TRX, Compmotive osv jeg har kastet opp gjennom årene. Og andre med meg. Jeg må jo tidvis flire av enkelte kjøp av gamle "fæle" felger som jeg ble drita lei av på 90-tallet. Men smaken er som baken, heldigvis.

For å kommentere deg Erik, så skriver du jo om felger som passer til bilen. I dag er det jo også en mote som går på å presse felgene helst 10cm utenfor bilen på hver side. Blir litt søkt for meg at en skal skvise 185-dekk på 10+ felger med 4 bar i dekka for å holde de i posisjon. Men klart, jeg er jo "gamlefar i huset" - og skal vel gjerne ikke forstå dette.

Hver sin smak, her også...

Jeg husker jo selv min egen far tilbake i 1996. Jeg kjøpte meg en flott, svart E21 323i med 15" MIM-felger. Handlet meg et sett med 17" Borbet C og satte på den. Men da jeg kom hjem til min far, holdt han på å svime av.... Sitat min far: "Du kjørte ut i en flott bil, men kommer hjem igjen - og det eneste jeg ser er 4 svære hjul... Forferdelig!". Han har jo jobbet i bilbransjen i alle år, og var liksom vant med felger og biler... Jeg syns jo det var digg å ha de største felgene i byen på en E21, og "store" hjul var jo greia i mange år da også... Men hjula skulle nå i det minste være innenfor hjulhuset da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...