ealoken Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 mindre effekt = mere hjulspinn = MÅ HA de siste 200+ Gleder meg til og se kurvai fra bremsingen.
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Hvem trykk kjører du på med de "usle" kjørebare 700 whp da ?
Jørgen-A Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Hvem trykk kjører du på med de "usle" kjørebare 700 whp da ? Ca 1 bar..
Jørgen-A Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Heftig!! Blir en eksplosiv økning i dekkforbruk tenker jeg Få noen til å filme en inboard film nå med bra lyd fra en prøvetur Kjedelig at dere ikke ble obs på dysene tidligere. Kjipt å ha sånne formaliteter stoppe seg. Kjøpe fler girkasser og mellomaksler nå... ? Er vel få i bilmiljøet som ikke gleder seg til å se E21en på bane i sommer, men jeg er altså såå uenig i at dysestørrelse er formaliteter. Det er tvert imot så enkel matematikk at nu bør du sjemmes Jørgen! Jeg vet hvor mye dysene skal klare ja. Problemet var att det var i sisteliten vi fant ut att vi ikke kunne kjøre med lavomsdyser. Så vi hadde ikke annet enn disse 1200 og sette i. Det som er litt rart er att di ikke greier mere. Anders kjører 900whp med 1260cc. Det kan se ut til att det er 1000 dyser som står i min nå.. Finner ikke ut av det heller for det er ikke noe nr eller noe på di. Dysene er fra injector dynamics. Men som sagt større er bestilt.
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Hvem trykk kjører du på med de "usle" kjørebare 700 whp da ? Ca 1 bar.. Så lite trykk og så mye power! WOW Forstår ikke at du ønsker mer effekt da...
e30 tic Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 legg ut litt info og di ulike papirene her om du vil viewtopic.php?f=9&t=257528
freddalur Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Da mangler du bare wisefab fram stilling så er vell E21n klar til e30meet?
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Haha ja få han gutten her til og kjøpw wisefab no way!!!!
ealoken Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Da mangler du bare wisefab fram stilling så er vell E21n klar til e30meet? nå vet jeg ikke helt hva du har spist til middag, men det er så og si like bra som wisefab
Silverboy Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Tenk deg stuket Det stadig mer populære trafikkøy-stuket
freddalur Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Da mangler du bare wisefab fram stilling så er vell E21n klar til e30meet? nå vet jeg ikke helt hva du har spist til middag, men det er så og si like bra som wisefab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå