Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Kødda bare i går. Den er ikke så ille som det ser ut for.vangene er rette, det er bare frontstykke og innerskjermer som har fått det. Og di løse delene da selvsagt. Bilen funker noe så inni h..... Ble litt skruving på fredag for jeg greide og bomgire. Satte den i 1 istede for 3. Dette resulterte i att den varva over 9k og da spratt 2stk ventilshims ut. Fiksa det og kjlrte igjen. Men så greide jeg og gjøre det samme igjen.......... Teit feil av meg med andre ord. Fiksa den enda en gang og passet bedre på giringene og da funka den som den skulle. Men som de fleste har fått med seg gikk det litt dårlig på lørdag når jeg planta den i rekkverket i ca 200km/t. Den er litt kort så når den kommer til ett vist pungt hopper den nermest irunt. Og så har den så gått grep att man må satse bra for og drifte med den. Ska fikse den igjen nå så sater på treff igjen i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:#-o:angry:

Godt å høyre det da!! :D

Så den kjem til eit vist punkt også vips så snurra du? Skulle kanskje hatt litt meir svingradius da eller? :lol:

Iallfall, forvente å sjå denne igjen på Rudskogen i Juli!! :applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med det momentet du har kunne du vel egentlig låst 1 gir og bare bruke 2-5 gir? hadde jo slipt unna bomgiringene til 1 da :P far til en kompis av meg var bortom deg når du leita etter shimsa dine, var ikke kjempelett og finne skjønte jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:#-o:angry:

Godt å høyre det da!! :D

Så den kjem til eit vist punkt også vips så snurra du? Skulle kanskje hatt litt meir svingradius da eller? :lol:

Iallfall, forvente å sjå denne igjen på Rudskogen i Juli!! :applause::applause:

Pass deg nå :lol: er nokk sving men hadde ikke skada med lengere hjul avstand. Har ikke sjangs til og få den til til da nei. Desuten gidder jeg ikke gatebil juli treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med det momentet du har kunne du vel egentlig låst 1 gir og bare bruke 2-5 gir? hadde jo slipt unna bomgiringene til 1 da :P far til en kompis av meg var bortom deg når du leita etter shimsa dine, var ikke kjempelett og finne skjønte jeg hehe.

Tja. Kan jo bare ta det litt mere med ro med giringene og da:) shimsa var ikke lett og finne nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:#-o:angry:

Godt å høyre det da!! :D

Så den kjem til eit vist punkt også vips så snurra du? Skulle kanskje hatt litt meir svingradius da eller? :lol:

Iallfall, forvente å sjå denne igjen på Rudskogen i Juli!! :applause::applause:

Pass deg nå :lol: er nokk sving men hadde ikke skada med lengere hjul avstand. Har ikke sjangs til og få den til til da nei. Desuten gidder jeg ikke gatebil juli treffet.

Hehe, må jo ta litt igjen :P Du veit att eg lika bygga dine og kjørestilen din men kunne ikkje la ver.

Ellers så skjønna eg godt att du ikkje gidde Juli treffet, eg reise ditt rett og slett for promoteringa sin del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...