Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiv av litt skrap av bilen i kveld. ser mye bedre ut enn jeg trodde. retter fint opp innerskjermene. og med ny frontkasset blir den bra. men fikk ennliten nedtur når jeg tok av radiator og coolern. trodde jeg berga di men radiatoren er helt bløyd og har en sprekke. cooleren er og helt bøyd. skal prøve og rette den og trykk teste den. mulig den kan brukes igjen. nå står det igjen og rive ut motoren. skal lakke opp hele fronten på nytt og skal samtidig prøve og gjøre det enda mere strøkent frammi der. litt bilder da.

hu9abe3e.jpg

murasa5e.jpgezemyha2.jpgezyjagap.jpg det er håp.

her prøver vi og få løst pansret men det satt gått gitt... e4ypu6yq.jpg3ejy9e2y.jpg

Sent from my nokia 3110 using Tapatalk 2

Skrevet

Synd med kræsj, men du verden du skal ha for pågangsmotet, allerede mandagen etter en lang helg er du igang, sikkert etter mandagsarbeid også!

Liker det hvertfall, å blir artig å se finish i motorrommet denne gangen, om det går ant å få det noe særlig bedre da :)

- Håkon

Skrevet

Utrolig kjedelig at det ble en smell, men moro at dere fikk inboard bilde rett før det smalt ;)

Men, hvorfor valgte du "høyre spor" i finalen på drag?

Skrevet
Ææææææsj.... Du he no faen me uflaks au du Jørgen..... :/

Kjører man villmann må man regne med litt:)

Var ikke akkurat nå "silljpanser" :)

Rættelle karrapannser ta guuut:)

Synd med kræsj, men du verden du skal ha for pågangsmotet, allerede mandagen etter en lang helg er du igang, sikkert etter mandagsarbeid også!

Liker det hvertfall, å blir artig å se finish i motorrommet denne gangen, om det går ant å få det noe særlig bedre da :)

- Håkon

Er ikke noe og vente med. Er jo midt i sesongen :D

Utrolig kjedelig at det ble en smell, men moro at dere fikk inboard bilde rett før det smalt ;)

Men, hvorfor valgte du "høyre spor" i finalen på drag?

Hehe. Var ikke samme runde det ble tatt bilde og filma. Men uttrykkene kansje var ganske like da det smalt og :D jeg måtte ta høyre spor.. Og når jeg da og ikke greide og finna 2 giret ble jeg stående igjen.. Kjedelig.

Bra du ikke mista trua på bilen :P

Jævli bra show du fiksa i helga før du fikk ett smell :D

Takk:)

Kjedelig med en sånn smell, enda godt det gikk såpass bra nå uhellet var ute. Flaks du tok deg jobben med å flytte motoren langt bakover ;)

Ja det kunna gått kast i kast rett til skogs. Så alt i alt gjikk det bra.:)

Skrevet

Kult at det blir bil av den igjen 8)

Det er vel litt jobb med de bredda framskjermene? Hvis du deler litt bilder av prosessen så kan vi motivere deg litt ekstra ;)

Skrevet

hva kan jeg få for e21 uten motor og gir tro? bare tenker her nå altså. ferdig rettet seff. jeg liker og kjøre villmann. og må si att jeg er litt redd for og ødelegge denne helt etter det som sjedde på rudskogen. tenker noen ganger på og stappe motor og gir i en e34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...