tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Til hamar område tror jeg. Skal i en e30 med min favoritt styring faktisk.... Den til freddalur? Eller er "favorittstyringa" de wisefab? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Ja. Men gammle og dyre. Så sprekker blokka med 600whp.
M3 Yngve Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Vi banner ikke mere her nå, så Wisefab snakkes herved ikke om i denne tråden. Kun gromme ting !!
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Jørgen liker wisefab, dekkstrekk og stickerbombing! \:D/ \:D/ \:D/
tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Steike, da blei det plutsellig greit med 4err:-)) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Jørgen-A Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 da har jeg hentet meg fabriks ny stresshona blokk med crower råder, wiseco stempler med coating og hd bolt og med arp bolter i bunn. denne blokka ble kjøpt fra hpf for ett par eiere siden. nå skal den endelig få kjenne på ladetrykk:-) har der meste til resten av motoren så begynner og sette den sammen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå