Jørgen-A Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Bilen skal ikke stå ferdig før neste sesong. Nå skal alt bli 100% strøkent.
Silverboy Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Bilen skal ikke stå ferdig før neste sesong. Nå skal alt bli 100% strøkent. Enda godt, for sånn jallmekk som det så ut sist vil vi helst slippe å se igjen.....
Lamek Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Bilen skal ikke stå ferdig før neste sesong. Nå skal alt bli 100% strøkent. Enda godt, for sånn jallmekk som det så ut sist vil vi helst slippe å se igjen..... +1
adne95 Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 har nå lest gjennom hver eneste side av det her prosjektet, har rett og slett ikke ord for å rått det er! mulig jeg spør fantastisk dumt, veit hva coating på stempelskjørta gjør, men såvidt jeg kan se er det hvitt belegg på toppen, hva er det? er det mtp varme da eller?
adne95 Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Varmebarriere. Aha, var det jeg ville gjetta på Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Beta
dolla87 Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Kan jo gi dere som sitter å disser wisefab og sikkert synes synd på den motoren som skal få dele plassen sin med det i en E30.. Bra vi er forskjellig og har hver vår smak For å gi dere enda mer grå hår i hue da, så er det faktisk også ei jente som skal prøve å temme villdyret av en motor etterhvert å Gamle hjertet i E21n skal bli tatt godt vare på!
propan Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Kan jo gi dere som sitter å disser wisefab og sikkert synes synd på den motoren som skal få dele plassen sin med det i en E30.. Bra vi er forskjellig og har hver vår smak For å gi dere enda mer grå hår i hue da, så er det faktisk også ei jente som skal prøve å temme villdyret av en motor etterhvert å Gamle hjertet i E21n skal bli tatt godt vare på! Fortrinnsvis i den e30'n som var i BB huset mao? Grattis.
dolla87 Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Kan jo gi dere som sitter å disser wisefab og sikkert synes synd på den motoren som skal få dele plassen sin med det i en E30.. Bra vi er forskjellig og har hver vår smak For å gi dere enda mer grå hår i hue da, så er det faktisk også ei jente som skal prøve å temme villdyret av en motor etterhvert å Gamle hjertet i E21n skal bli tatt godt vare på! Fortrinnsvis i den e30'n som var i BB huset mao? Grattis. Jepp, den ja Ser litt annerledes ut pr. i dag forn si
Thunegutt Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Gratulerer med ny motor Blir spennende å se om du drar strikken enda lengre enn forrige motor. Så vil jeg også etterhvert finne ut hvor mye bank rådene "mine" tåler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå