Jørgen-A Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Turbo var ikke det eneste som ble med hjem fra avesta. Ventilfjær kitt. Skal ikke stå og lette etter shims lenger nå 2-plata tilton rally. Weldon pumpe som greier 1400hk på e85.
adne95 Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Håh, mye gromt der ja! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4
Jørgen-A Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Kommer til og begynne med bile nå fremover. Men tror jeg lager en ny tråd nå iom att det blir så store forandringer på motor og på bil.
ealoken Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 nei, hold på i denne tråden nye lesere får med seg hele historien til bilen
Jås Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 nei, hold på i denne tråden nye lesere får med seg hele historien til bilen Enig!
Pedi Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 nei, hold på i denne tråden nye lesere får med seg hele historien til bilen Enig! På en måte enig, på en måte ikke. Det er bedre å starte en ny tråd tror jeg, der du linker til denne i første post - pluss at du linker til den nye tråden i første (og siste post) i denne. Min egen tråd om E28en har jo blitt dødslang, og nye lesere kvir seg for å lese hele tråden. Denne tråden er jo allerede lang, og desto lengre den blir desto mer kvir nye lesere seg. Hvs du oppretter en ny tråd, er det lettere for nye lesere å få blod på tann, og heller skifte over til den gamle tråden for å få hele historien med seg.. Just my .02 cent... PS! Jeg følger nå med her uansett jeg Steike mye gromme deler du mater på med nå, lykke til!!
|Ole| Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 nei, hold på i denne tråden nye lesere får med seg hele historien til bilen Enig! På en måte enig, på en måte ikke. Det er bedre å starte en ny tråd tror jeg, der du linker til denne i første post - pluss at du linker til den nye tråden i første (og siste post) i denne. Min egen tråd om E28en har jo blitt dødslang, og nye lesere kvir seg for å lese hele tråden. Denne tråden er jo allerede lang, og desto lengre den blir desto mer kvir nye lesere seg. Hvs du oppretter en ny tråd, er det lettere for nye lesere å få blod på tann, og heller skifte over til den gamle tråden for å få hele historien med seg.. Just my .02 cent... PS! Jeg følger nå med her uansett jeg Steike mye gromme deler du mater på med nå, lykke til!! +1
Jørgen-A Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Nye tråden her. viewtopic.php?f=11&t=267971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå