Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kommer. har bestemt meg for og kjøre "svensk racefuel" (e85). så må bytte inn dysene mine mot noen større. Det var greit for ppf i og med at jeg ikke har rukket og brukt di enda. får og bytta inn turboen og mot med mindre eksoshus. så dette kan bli bra=)

Skrevet
det kommer. har bestemt meg for og kjøre "svensk racefuel" (e85). så må bytte inn dysene mine mot noen større. Det var greit for ppf i og med at jeg ikke har rukket og brukt di enda. får og bytta inn turboen og mot med mindre eksoshus. så dette kan bli bra=)

Har ingen tvil om at dette blir bra:)

Forresten, Takk for handelen av et FINT grenrør :)

Mvh

Skrevet

I kveld har jeg montert på toppen og bunnpanna på motoren igjen. skal montere girkassa og sette alt i bilen på lørdag. blir forhåpentligvis ferdig med motorfester og girkassefeste da. så blir det grenrør og innsug neste mens jeg venter på råder og stempler.

Her står den i sin prakt :P

onwrlh90bkklfmdg99vv.jpg

driver og fikser litt under før bilen skal få seg ett malingstrøk under.

Super sexy 520 i bakrunnen der. 8)

34ub8x7ufat1a42twdtx.jpg

Skrevet
Kan jeg få hvite hva kost på en slik motor koster når du er ferdig?

Kan ta det på PM f.eks.

Å bygge en slik motor med alt du trenger i og rundt motoren av deler, som sprut,kløtsj, fuelsystem, alt av rør, grenrør, innsugslanger pumper osv osv havner tvert på 100-150000 bare i deler. Så kommer arbeidet med alt oppå der... :)

Så det er ikke så dyrt igrunn.. :)

Skrevet

I dag har jeg sikaflexet sveise skøtene i tunnelen og montert motor og gir. Fy Bjarne jeg er gla jeg kjøpte meg s54! den er så liten og kompakt. kom enda lengere bak en s38n og jeg kunne ha den litt høyere slik att jeg får bedre klaring under. Nå er motoren i riktig posisjon og står med m20 vinkel. da står girkassa rett. er litt helling under bunnpanna men det skal gå bra. her er litt bilder av dagen hendelser. Fikk mye hjelp i dag, Anders, e28turbo(ole) , gunnar og hendseth brødrene kom innom.=)

Her er litt bilder :)

7jhozhjtk5a9gsz6tmjd.jpg

ear0znjxoe77clzb971v.jpg

lina opp alt mens bilen hang i bukken, måtte klatre opp og sjekkke om alt var i orden der oppe :mrgreen:

0nsjxxufl37wr7oxs7h2.jpg

Her er hendseth brødrene e fin positur

zq39xou6bkkerosjkp5k.jpg

girkasse feste på g

jl9tekbolr1ehp1gm3lu.jpg

slik blir den stående.

qkr9yhbomu7fxf7347zy.jpg

mrwsmo6je2o14nyin16p.jpg

mrwsmo6je2o14nyin16p.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...