Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Hei sveis! i dag har jeg bygd ferdig forstilingstraversen og laget fester til e46 m3 tannstangen.Når jeg monterte motoren måtte jeg ha den ganske høy pga lav bunnpanne, dette medførte att jeg fikk god plass mellom travers og motor. Og jeg har lenge tengt på og heve di indre bærearmsfestene for og få bedre geometri i forstillinga med meget lav bil. så da bygde jeg om traversen slik att jeg heva den ca 40mm.Så nå er bærearmene rette når bilen er i kjørehøyde.Fikk og rette styrestag med på kjøpet når jeg gjorde dette.Malte og det ene hjulhuset før jeg tok kveld. har tatt bilder men får ikke lagt di ut #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke for jeg har ikke gjort det enda, men det ser greit ut. det er med ledningsnett så det er bare og kutte ledningene i rikti lengde.

Ok, men forblir org hjerne i bilen itillegg? Man bare klipper ledningene til den for det du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig kombinasjon med S54 turbo oppi en gammel E21. Blir spennenes å se hvor mye du drar ut av den :) Dette må da være DRØMMEPROSJEKTET til Pedi ;)

Drømmeprosjektet mitt står jo i garasjen min, det vet du jo Thune.. :D

Men at det er rått med E21 og S54 turbo, det er det ingen tvil om... Følger med her ja, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld har jeg koblet sammen rattstammen med tannstangen. ble litt rar vinkel mellom tannstang og rattstamme men ble bra til slutt. så nå har jeg høyrestyrt e46m3 tannstang på venstrestyrt e21 :D 3 og 1/4 dels runde lock to lock. fikk bedre rattutslag og da det er litt lengre vandring på m3 stangen. Får fremdeles ikke til og legge ut bilder..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...