Morty999 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 1 pinex forte, 1 paracet og 1 ibux fungere grettj.... snakker av erfaring, hehe ganske enig der. hehe men tok 2 pinex jeg da.. merka ikke stort til smerten fra dne opperasjonen da. hehe
Jørgen-A Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 ja da står bilen endelig med lakkereren. så det blir mere oppdateringer fremåver nå skal begynne med motoren nå.
Jørgen-A Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 ja, nå gleder jeg meg til og få gjøre artige ting=) noen som vet om en plass man kan sende inn dashbord til flokking eller hva det heter?
leif harald Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 ja, nå gleder jeg meg til og få gjøre artige ting=) noen som vet om en plass man kan sende inn dashbord til flokking eller hva det heter? Racefix.no
Stale_H Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Flocking.no het siden til han som gjorde det til meg, vet ikke om han holder på lengre men.
M|Fjeld Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 God bedring Jørgen! God bedring ja... Ble du gående som en gammel mann med krokete rygg inn på sykehuset? Har blitt fortalt at det der er vanvittig smertefullt. Hehe, det skjer ja.. Et spark i juvelene er blåbær i forhold
bmwtussan Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Godt og høre at du har kommet deg igjen. Gleder meg til og få se bilen med en fin farge.
Jørgen-A Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 takk for det=) blir og sende inn dassjen på flokking og da. noen som har peil på en plass di selger gansle stor carbonplater?
Gjest Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Vet ikke hvor store plater du tenker på, men de har noe her http://www.gundersenmotorsport.no/search/carbon+plate . Mulig de har her også http://www.composit.no/
Jørgen-A Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Nå har bilen fått seg grunning! neste nå er invendig lakk her rett før lakk Som dere ser har jeg skaffet meg alpina leppe.
brunsame Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Greder meg til å se det ferdige resultatet! blir en heftig bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå