Jørgen-A Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 det ser litt bedre ut enn de gjorde før ja=) før:
bård Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Grei forvandling innvendig hvertfall Fargen er så riktig på e21.. Gleder meg til du begynner med monteringen nå, blir gromt detta!
Mjørgen Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hvor mye tar du for og sveise inn et sån bur i en e12?
Jørgen-A Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Det kan jeg regne litt på om du vil? Vi kan ta det på pm
Ralston Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 ser veldi bra ut, ska bli morro og se til sommern
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 takker for det=) nå står den klar til lakk og er ferdig om ett par timmer!
John90 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Tøfft! reine julekalenderen denne tråden her no
bmwtussan Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hmm. Er sjelden jeg gleder meg så mye til og se en bil ferdig lakkert. Har virkelig trua på at dette blir grise feit... Så må du bare få montert den fort som f.... Så vi får se hvordan grom vogna blir ferdig montert...
Jås Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 takker for det=) nå står den klar til lakk og er ferdig om ett par timmer! Feite hjul,bygger godt ut i buene...hehe.. Men ellers følger jeg spent med jeg og ja!!..
Bjørn m Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Bilen blir kånge. Har smug tittet på noen bilder av resultatet, så dette blir veldig bra
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Da er selve bilen lakkert! Og den ble meget bra! trodde ikke den skulle bli så fin tatt i betraktning all karros jobb jeg har gjort med breddding og alt Skal hente den i morgen. Må takke Per Egil Hendset for MYE god hjelp i forarbeidet.Og frode Øyane for lakkeringen
Jås Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Ser meget bra ut!!! har Muligens stått tidligere,men hva farge er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå