Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
:-) Grom tunnel, håper du får plass til beina!! Hvis jeg får tak i ei 530d kasse har du det du trenger for å bygge om så den passer til S38n da? Hvis jeg sender med ei knust 260 kasse som du kan bruke eller et 262 clutsjhus?? :-) Eller har du ideer for andre kasser unntatt tremec da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får plass til bena ja. :) jeg har jigg til omsveising ja. må ha ett kappet hus fra 260 ellr 262 hus. jeg annbefaler di nyere diesel kassene, eller getrag 420g fra e46 m3 eller e39m5. eller v12 kasse vist du er så heldig å finne det :) ta kontakt på pm ang pris på girkasse ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte litt smått med grenrøret her en kveld. sveisa kolektor og laget en jigg. Blir pulssplitt grenrør denne gangen. prøve og lage det så optimalt som mulig . Må jo prøve og få så god respons som mulig med denne monster turboen :)

lfwl5lfbwfpn0ha6rpxr.jpg

so9jrzp30b1lxlwudepi.jpg

Trodde jeg fikk god plass når jeg rettstilte motoren jeg.. ca 1.5cm plass i mellom turbo og fjørtårn. ca samme mellom turbo og toppen og. så stumm montering er ett must i denne bilen og ser det ut til.

av93r7xqv1z2643q77kk.jpg

Tok ett bilde av ett ombygd fjørbein og. xyz e30 coilovers sveisa sammens med org e21 fjørbein bunn. Når jeg er ferdig med karros arbeidet ska allt selfølgelig av igjen og lakkes. bilen skal og lakkes under.

dgw5tjj0vist4wo1olrd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en MEGET god turbo det der,hadde den ikke vært det,så hadde du vel omtrent ikke fått den i gang,for den størrelsen der var heftig.

Flott å se at du er i gang med et nytt bygg. Gleder meg til du får fart på denne bilen,dette blir vel sykt,som alt annet dere putter sammen.

Vet du om det er stor forskjell på holdbarhet på 188(sveist) og 210 diffen jørgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...