M3 Yngve Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hvordan blir det med eksosen da ? Pasasjeren får svidde sko
Jørgen-A Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Var en fyr her på forumet som sa at s54 turbo er "Overkill" i alle biler..Hva tror du om det? Det tror jeg kansje stemmer! Blir spent på første prøve tur på full pupp
Jørgen-A Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Var en fyr her på forumet som sa at s54 turbo er "Overkill" i alle biler..Hva tror du om det? Det er jo det, men er jo også gøy når det er hysterisk og kjøre Å ikke minst at dekka slipper på alt av gir Fy å fint det ser ut med S54 i bilen din Glad du fikk kjøpt den motoren Ble bra med s54 ja. Så takk for att du lot meg kjøpe den Hvordan blir det med eksosen da ? Pasasjeren får svidde sko Har du hørt den historien? Sko solen til pasasjeren begynte faktisk og brenne ja. Jeg har laget plass til eksosen i denne, så du trenger ikke være redd for skoen din Yngve
Jørgen-A Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Tøft,du har jo nesten hele motor bak framakselen... Ja det bør jo hjelpe litt på kjøreegenskapene ihvertfall.
M3 Yngve Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Ikke redd for skoa vet du. Skal jaggu ha min S54 så langt bak jeg også. Har den M20 helling nå? Eller org ?
Jørgen-A Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 M20 helling nå. Må det pga girkassa og plass til turbo. Bunnpanna er litt skeiv under men tror det går fint.Må nesten ha motoren så langt bak skal det gå og kjøre disse gammle kassene med slike motorer
M3 Yngve Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Tror jeg går for M20 helling jeg også. Går vel fint det med org bunnpanne, pumpe osv ?
Jørgen-A Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Tror ikke det skal være noe trøbbel. Er jo m20 vinkel i kvissel bilen og.
BMW E30 325 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Dette blir rått! Har fulgt med fra starten av og kan ikke huske å ha lest noe om det, så spør bare. Er det noe spesiel grunn til at du har valgt å kjøre med turboen ned? Stå på
Jørgen-A Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Dette blir rått!Har fulgt med fra starten av og kan ikke huske å ha lest noe om det, så spør bare. Er det noe spesiel grunn til at du har valgt å kjøre med turboen ned? Stå på Takk for det! Det er pga plass og att det er bedre med tanke på varme i motorommet.
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Jeg er skikkelig imponert over alt du gjør, elsker prosjektet her
Joachim_M5 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Tror ikke det skal være noe trøbbel. Er jo m20 vinkel i kvissel bilen og. Kvissel he sveist om bunnpanna si, på den han brukte ifjor ihvertfall.
Jørgen-A Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Men det var vel pga att ikke hele sumpen fikk plass bak traversen med motoren på org e30 plassering?
Joachim_M5 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Ja, men i trur han sveiste om i bunnen au. Snakka me'n på våler i fjor, men huska ikkje hælt ka som va sagt. Så lenge du ikkje får problem med bakkeklaringa så går det nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå