Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Fy flate dette blir rått! Fargekombinasjonene her er bare helt perfekt! Greit att ikke alle motordelene blir coatet også, slik att motoren ikke blir bare en svart "klump". Gleder meg til å se hvordan resultatet blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker nok en gang :)

Yngve: blir da ikke bare pussing og gnukking skal du se 8)

Ang silikonskjøtene tor jeg di blir greie og se til når jeg får på noen blanke slangeklemmer på di. Di klemmene i linken der er sikkert bra di ja men jeg syns det er best med slanger imellom røra. Man vet liksom att det er tett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har noen orange til Alpinaen, men sliter litt med å bytte til svarte, siden de er originalt der fra Alpina lixom...

Jeg synes orange er barskt! Skal ha det selv på spjeldet.. Syns det bryter litt fra det andre (som gjerne er grått/svart) pluss att det ser litt "retro" ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har for det meste drevet med kundebiler nå en stund. Men har vert borti e21n og i ny og ned.

Må få fortgang på den nå når våren nermer seg..!

Var på bjørnstad her en dag og kjøpte luftfilter og filter til oljecath tank.Ble da bestilt Svarte an koblinger og svart slange til bensin systemet.

Så tanken laget jeg her en dag. Den er helt ferdig nå men mangler en rør på toppen på bildene.lurer på om den og må få seg litt strukturlakk.

litt bilder da.

filter på

januar1012001.jpg

plasert coilene

januar1012002.jpg

og hjernen

januar1012003.jpg

tank

januar1012011.jpg

januar1012012.jpg

med fester.Har nå kommet på en rør på toppen av den som det skal slange fra og til toppdekslet.Er og en rørstuss under den med slange som går til bunnpanna.slik att evt olje havner i motoren igjen.

januar1012013.jpg

Her er ett annet prosjekt vi driver med. e30 m50 turbo.

her er grenrøret ferdig pungtet=)

januar1012007.jpg

prøvemont.

januar1012004.jpg

januar1012005.jpg

Og her er ett e30 m30 turbo innsug vi har laget. fint med mattsvart pulverlakk :)

januar1012006.jpg

januar1012008.jpg

januar1012009.jpg

januar1012010.jpg

januar1012013.jpg

Det var alt for nå. men håper og få gjort litt mere med e21n i morgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...