jbrauten Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Fy flate dette blir rått! Fargekombinasjonene her er bare helt perfekt! Greit att ikke alle motordelene blir coatet også, slik att motoren ikke blir bare en svart "klump". Gleder meg til å se hvordan resultatet blir!
Iz4k Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 perfekt! håper dette er innspirason til folk som skal ha alt blått osv
_anders Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 En blå silikonslange kan være nok til å ødelegge et motorrom, etter min mening
|Ole| Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 En blå silikonslange kan være nok til å ødelegge et motorrom, etter min mening +1 på den, bruka kunn svart silikon. Røra mine skal bli svarte også tenker eg...
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Uff, jeg har noen orange til Alpinaen, men sliter litt med å bytte til svarte, siden de er originalt der fra Alpina lixom...
CV-Erik Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 PENT motorrom! Men er det bare jeg som syns de sorte silikonskjøtene ble litt rart på røra? Hva med noe slikt?: http://www.ebay.com/itm/4-BLACK-PEGASUS ... 256b503841 Om det faktisk funker veit jeg ikke men
Jørgen-A Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Takker nok en gang Yngve: blir da ikke bare pussing og gnukking skal du se Ang silikonskjøtene tor jeg di blir greie og se til når jeg får på noen blanke slangeklemmer på di. Di klemmene i linken der er sikkert bra di ja men jeg syns det er best med slanger imellom røra. Man vet liksom att det er tett da
Oberland Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Uff, jeg har noen orange til Alpinaen, men sliter litt med å bytte til svarte, siden de er originalt der fra Alpina lixom... Jeg synes orange er barskt! Skal ha det selv på spjeldet.. Syns det bryter litt fra det andre (som gjerne er grått/svart) pluss att det ser litt "retro" ut
Jørgen-A Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 har for det meste drevet med kundebiler nå en stund. Men har vert borti e21n og i ny og ned. Må få fortgang på den nå når våren nermer seg..! Var på bjørnstad her en dag og kjøpte luftfilter og filter til oljecath tank.Ble da bestilt Svarte an koblinger og svart slange til bensin systemet. Så tanken laget jeg her en dag. Den er helt ferdig nå men mangler en rør på toppen på bildene.lurer på om den og må få seg litt strukturlakk. litt bilder da. filter på plasert coilene og hjernen tank med fester.Har nå kommet på en rør på toppen av den som det skal slange fra og til toppdekslet.Er og en rørstuss under den med slange som går til bunnpanna.slik att evt olje havner i motoren igjen. Her er ett annet prosjekt vi driver med. e30 m50 turbo. her er grenrøret ferdig pungtet=) prøvemont. Og her er ett e30 m30 turbo innsug vi har laget. fint med mattsvart pulverlakk Det var alt for nå. men håper og få gjort litt mere med e21n i morgen=)
viggo E34 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Har du en ca pris på slikt innsug t m30 i e34? Ta det gjærne på pm Lyst å sette inn bilen til dere når en ser hvor utrolig dykti dere er
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Sveisene ser bra ut, skulle ønske jeg var like stødig selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå