Jørgen-A Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Har vurdert det ja faktisk. Men tror det blir sorte de med gul film. Det hadde anders på sin forige e30 og det var porr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Da er det helg og jeg drar til sverige på speedweekend! Jeg lover att det kommer en uppdate etter helgen. Har skjedd mye i det siste, det elektriske i bilen er nesten ferdig, dataspruten ferdig koblet, svinghjul clutsj og girboks montert for godt og mye mere småtteri. Så oppstart nermer seg med stormskritt har og skaffet meg noen små tøffe banehjul. 3-delte gotti hjul i 8-16 fram og 9-17 bak. 2 av di var veldig skadd men ved hjelp av hammer og tig apperat holder di på og bli runde og fine igjen. Planen med disse er og få på så mye gummi det er plass til og bruke di som banehjul. Bilder Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 http://forums.pelicanparts.com/uploads1 ... 074719.jpg Er av denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Blir grisegromt! God tur! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Feite hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 tøffe bane felger, gleder meg til bilder her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Gromt! Gleder meg til å se denne på bane til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Skjedd noe mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Mye Ja så oppdater da din luring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Vær nå litt snill og lag en update... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Brum brum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Oppstartsfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Mye Damn, er det bare jeg som liker å "blogge" litt hver dag? Er ikke noe morro når du spenner oss opp i pinebenken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg vet. Jeg hater selv tråder som er slik. Så jeg skal ikke fortsette slik mye lengere. Jeg har lovet en stor uppdate og det kommer. Men som sagt så startet den for første gang i kveld. Og alt virker i orden så langt. grom lyt i 4" rustfri eksos med en hjemmelaget potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå