Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Seffølgelig kødder jeg!beklager att det ikke har blitt noe av oppdateringen her enda. Har rett og slett ikke tatt meg tid til det. Bruker hver ledige stund på bilen nå og den nermer seg ferdig. Det blir en stor uppdate snart det lover jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seffølgelig kødder jeg!beklager att det ikke har blitt noe av oppdateringen her enda. Har rett og slett ikke tatt meg tid til det. Bruker hver ledige stund på bilen nå og den nermer seg ferdig. Det blir en stor uppdate snart det lover jeg. :)

Det kan vi like..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag hadde e21n jomfrutur!! :) Fikk kjørt ett par mil og alt funket topp, var litt trekk i bilen uten ruter :) .Har montert ruter og lister i dag. Så det ble en litt lengere prøvetur i kveld.Og alt funker knall. Kjørte vell 3 mil i kveld ca og ikke ett feilslag.Eneste jeg kan sette fingeren på er att den kjøler for godt med ellpumpe, får ikke opp tempen ved rolig vei kjøring. Men har vel egentlig ingen ting og si da denne ikke blir brukt så mye på veien.Men må bare si att den er overaskende god og kjøre tatt i betrakning att understellet er ett hopkok ut av en annen verden, styringen kjennes meget fin og presis ut, krenger nesten 0 og enda er det ikke krengestag verken fram eller bak. Så dette lover godt så langt [-o<

Mangler fangere og panser enda så det blir ikke bilder utvendig enda, det kommer når den blir komplett forhåpentligvis iløpe av uka.

Torsdag blir det bremsing på bjørnstad bil, så håper att jeg kan kkomme med en lenger oppdatering med gode tall da :)

bevis på att den har vert på luftetur

hbyihwhc0qifxjtmpf83.jpg

Ganske fornøyd eier

k5bgelmjzh6g1nmr9k9q.jpg

enkelt førermiljø

gybrg7fsdy5a4r20je0a.jpg

torsdag morgen før bremsing drar jeg til trondheim og tanker dette!

vu3ao16a6cca189hdybr.jpg

dette var alt for nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...