ZhilleN Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Må da ha noen resultater snart nå vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Kan vel på Jørgen sine vegne røpe at det ble resultat ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Kan vel på Jørgen sine vegne røpe at det ble resultat ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Han får selv avsløre hva det ble:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Oooohhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Kom med tall og film da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Jauda! Hva skal man si etter en dag som dette. Vi startet hjemefra i halv 7 tia for vi måtte til trondheim og handle e85, så tilbake til bjørnstad for og spende opp bilen. Begynte og kjøre med bf98 på tanken, kjørte bilen varm og geir haugen justerte litt på mappen før vi begynte med pull. Jeg hadde ikke snøring på hvor mye grunntrykk wgn hadde så jeg var litt spent. Så vi begynte og jobbe oss oppover i registret slik man gjør, lader overaskende sent med denne turboen og denne kaminnstillingen. Men det begynte og suse bra på 4500. Når vi dro den til 6000 kom den opp i 1,2bar, hadde da 650whp pg kurven pekte rett opp! Vi viste fremdeles ikke grunntrykket så vi fortsatte. Mappet og styrer litt og jobber oss oppover mot 8000. Men når vi skulle dra den til 7500 sa benken stopp. Grunnet 2,93 utv i diffen paserte vi max hastighet i dynon.... MEN heldivis kunne vi fortsette i 4 gir Det som er litt synd med det er att driverktapet blir mye større. Vi hadde 700 på hjul i 5 gir, og ca 645 i 4 gir med samme trykk og turtall tror vi dro den til 7000 da. Så over 50 hk mao. Og dette øker i takt med effekten. Men nok om det. Myten om att det ikke går og få ut power på bf98 har vi knust i dag. Ved 1,8 bar(noe som er mitt grunntrykk ) Greide den 792 på hjul i 4 gir! Uten tenningbank! Og med 50-60hk extra i tap så er det jo 850 i riktig gir men må si att jeg kommer ikke til og kjøre den effekten på bensin, skal sette i slappere fjør så jeg kan ladde runt 1 bar. Jeg hadde ett mål på 600whp på bensin. Så begynte vi på e85. Eller e70 som vi målte den til, jævla vinter blanding. Skiftet og plugger. For denn hadde noen fjusk her og der. Med nye plugger og e70 fikk den en del gjevnere gange. Justerte litt i mappen og jobbet oss oppover mot 8000. Hopper 500o/min opp etter hvert pull. Siden grunntrykket er på 1.8 bar med denne wg fjøra gjorde att vi så maks effekten ganske fort. Den greide 872whp i 4 gir med 1,8 bar!! Og e70 på tanken! I 5 gir hadde dette garantert hvert 950whp. Så 1000 hk e21 er ett faktum og den er fremdeles like hel. Så i natt skal jeg sove godt. Blir prøvetur i helgen med gopro kamera på bilen. Det ble filmet en del i dag så skal få lagtmut noe av dette. Glemte og skrive ut bremse papirer, men kommer til og legge ut når jeg får dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulere med fine tall!!! Har du papir/kurve? EDIT: Såg det med papira no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Fyyyyyyy faaaaeeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Helt syykt, gratuler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Fyyyyyyy faaaaeeen! For ikke å snakke om lyden.. Den forplantet seg i hele bygningen når han passerte 5000 o/min:-D Heeeeeeelt villt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Satan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Fyyyyyyy faaaaeeen! For ikke å snakke om lyden.. Den forplantet seg i hele bygningen når han passerte 5000 o/min:-D Heeeeeeelt villt:) Og når den lå på 8000 trodde jeg hele bjørnstad bil skulle gå i lufta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå