Vegardb17 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 sinnsyk bil er det bare meg eller er det fargeforskell på framskjermen vs dør/bakover?? Kan bli forskjell om man lakker d samtidig og, bare at døra blir lakkert på stativ sidenav kan være nok til å få en liten forskjell. Spess i enkelt lys og vinkler. Men samma d! Rålekker bil Jørgen! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 gjorde samme feilen på volvoen min da jeg var liten også. lakkerte døra liggende ved siden av. fikk en mye bedre struktur/mere lakk å blei nyanse feil i lyset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 "da jeg var liten" hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Spent på å se film av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Skjedd noe mer med "selvmordsbomba"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Skjedd noe mer med "selvmordsbomba"? Ha ha, det var rette ordet på denne ja. Han er vel på vei til Gætebil for å se om dritten holder. For håpe det for Jørgens del. Har trua jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Bilen er opplastet og klar:) skal prøve og sove litt nå for det har det hvert meget lite av den siste uka. Så jeg drar i morgen tidlig. Blir kjæring På lørdag og søndag.:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 !LIKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Lykke til Jørgen, å vær litt forsiktig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Du får ha lykke til,satser på noe film nå da så vi som ikke skal på våler får sett doningen i aksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 får håpe det holder, om du skulle ta ei kasse så ligger det klart i oslo hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBakkeN Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Fy f**n å fin bil du har!! Så den kom på tralla inn til Våler i dag:D håper jeg får sett den i action i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå