Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tar ikke bare av meg hatten for denne men tror jeg like gjerne river av meg håret i samme slengen! Utrolig bra:-D får jeg lokka utav deg hvor jeg får kjøpt speila som du har på din? Skulle hatt slike på mitt prosjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke bare av meg hatten for denne men tror jeg like gjerne river av meg håret i samme slengen! Utrolig bra:-D får jeg lokka utav deg hvor jeg får kjøpt speila som du har på din? Skulle hatt slike på mitt prosjekt..

Du kan kjøpe Jørgen_a sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som bilen var litt vansklig å kjøre, men er vel første gangen på bane med den og man trenger litt kjøretid på å finne feelingen på den, hehe..grov lyd, men noe høy..ellers så spant den langt, men E30_big spant lenger ;)

Fant ikke bilen i depoet dessverre så fikk ikke tatt en nærmere titt på den

Ser frem imot noen snutter av villdyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som bilen var litt vansklig å kjøre, men er vel første gangen på bane med den og man trenger litt kjøretid på å finne feelingen på den, hehe..grov lyd, men noe høy..ellers så spant den langt, men E30_big spant lenger ;)

Fant ikke bilen i depoet dessverre så fikk ikke tatt en nærmere titt på den

Ser frem imot noen snutter av villdyret!

Den virka ikke akkurat mye vanskelig å kjøre når jeg satt på, og Jørgen syntes selv den var fin å kjøre. Men såpass mye effekt ser hysterisk ut uansett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...