Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Kansje på tide med en liten raport etter våler helgen :D

For 3 uker siden var bilen på moldestuket utstilling, var da klar utsenemessig og kjørbar men ikke på nært klar for banekjøring. Utstillinga var kjempe bra og jeg ble meget overasket da jeg vann 1 plass peoples choice. Tirsdag kveld uka etter molde kom Arild dyrkorn fra gatebilmag og knippsa bilder så repotasje kommer :) etter det lot jeg bilen stå litt for lenge for jeg var egentlig litt lei en tur pga det har hvert ett kjør i lang lang tid. Men etter en samtale med anders fant vi ut att vi måtte ut og teste bilen for allvår slik att jeg kunne kjenne litt på bilen før våler, etter ett par 3 hundre meter med svarte spor med yokohama gateslicks gjikk det bakre mellom aksel krysset. Dro bilen hjem og begynte og lete etter deler. Bestemte meg for og bygge om til cv knute bak, så fant til slutt ingående medbringer fra e34 540 som igjen passer til cv knuten fra di fleste nyere bmwer med den største cv knuten. Fikk ikke den før torsdag før treffet så det ble og fikse mellom aksel og teste bilen ved og kjøre den rett opp på hengeren. Men begynte og kjenne litt på bilen for første gang på banen og både jeg og anders ble meget positivt overasket over hvordan bilen er og kjøre. Meget fin og nøytral i sving. Kjører mye fortere med denne en med e30n jeg hadde. Men responen i motoren må jeg gjøre noe med. Har 0 moment før 5000 så jeg fikk ikke noe driv på 4 på våler. Men bortsett fra det

er jeg meget fornøyd, skulle egentlig kjøre søndag og men innsuget sprakk på siste turen. Var litt redd for det og for innsuget hadde slått kul på seg tidligere :D men smal sak og fikse det :) skal prøve og bli bedre på bildene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...