520 turbo Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 selger m-tech intriør ska ta bilde av det i morra etter vask .e strøkne. uten for bergen. til e30 2 dørs. bud . men sender ikke så. kan byttes i facelift frontplate/fanger og skjermer . og baklyter til prelift . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Det skader kanskje ikke å fortelle hvor du holder til da... Og hvilken bil stolene passer til (regner med E30 mén)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 ops litt uten for bergen . e30 ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Styr unna folkens. Han var så positiv til at jeg skulle få kjøpe det. Skulle sende osv, var ikke problem noenting. Har jeg et nytt interiør? Nei. Leser meldinger, men svarer ikke. Hans navn er Truls Bauge, noe som tilsier at det meget godt kan stemme at han er Bauge Racing med ny profil. Og han har svindlet flere her inne ettersom jeg forstår. Pakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 for da første så har eg ikke svindla noen . har vært seint ut med sendinger ja det har eg . og slutt me OT mine poster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hvorfor svarer du aldri på meldingene som ble sendt da? Dette er ikke ot, men info til de andre, så de vet hva de får med å gjøre ved en eventuell handel med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Synd det skal være så mange useriøse folk her inne......... og jeg mener ikke deg Larsinj;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 bilder sendes på mail sia mongo opplasting så send en pm så sender eg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hvor utenfor Bergen holder du til?? Motor som står i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 står 5 min fra knavik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 selger m-tech intriør ska ta bilde av det i morra etter vask .e strøkne.uten for bergen. til e30 2 dørs. bud . men sender ikke så. kan byttes i facelift frontplate/fanger og skjermer . og baklyter til prelift . bilder blir sendt på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har ikke fått noen bilder av bakfanger ennå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 beklager ska sende så fort som muligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 opp delene ligg her enda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Er ikke interessert i bakfangeren lenger forresten, for useriøs selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå