hao Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Er nr 3 og 4 varmereg ventil til kupeen Er det den som rengjøres når varmen i kupeen fjusker, ( blåser kaldt) Skal ut med motor så da blir lett og komme til Emne er forandret litt
winchester Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Du skal da vel klare å ta av de der? Visst ikke kan du bare la de være, og koble de av når du løfter ut motoren.
bmwJon Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 er bare en av de to der du trenger å løsne og det klarer du derfra..andre må du tippe fram motoren for å komme til(kan også ta den når du skal ta ut motoren) og den ligger mellom motor og torpedo
sexeren Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 er jæv*** trangt der... jeg hadde problem med en e36 323i med 2 sone klima.. stemplene i den ventilen hang så det var dårlig gjennomgang med vann til varmeregisteret.. jeg trengte jo ikke den da så jeg koplet bare de 3 slangen med et t stykke Hadde varme i varmeapperatet med en gang etterpå
hao Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Hvorfor må de egentlig være der? Er det for å få jevnere temp?
sexeren Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Hvorfor må de egentlig være der?Er det for å få jevnere temp? Nei, er regulering for 2 sone klima.. At du kan stiller forskjellig varme på hvær side i bilen.. Tror det er det den er til for, rett meg viss jeg tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå