Sviddgummi Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Nå venter jeg på svar fra verksted om det var vellykka eller ikke. Toppen ble demontert fredag så får se om de fikk noe greis på det. Får heldigvis kjempe fin pris på dette, og jeg kunne ikke gjort det selv pga manko på plass til å stå og tid. Liker helst å skru selv, men visse ting har jeg ikke lyst til å ta altså, og dette er en av dem etter jeg så hvor mye greier det var med å demontere toppen på denne bilen. Trangt som fy
Sviddgummi Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Alright. Toppakning er nå byttet og ingen forandring. Vannpumpe - byttet Termostat - byttet Frostveske byttet ut Systemet luftet Systemet trykktestet Frostveske testet for eksos Elektrisk ventil er testet OK Slanger er byttet til nye slanger Enda er det ikke varme i bilen. Står på 32+ inni bilen og jeg får kanskje 13-14 grader luft. Noen som kan hjelpe?
stephens Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hadde et lignende problem engang. Da var det avleiringer inne i varmeveksleren som var problemet.
Eksos Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Elektrisk ventil, er det varmeventilen? Jeg sleit med det samme på min E36, kom ikke varme, bare når jeg dreiv med full gass kjøring på turtall.. Fiksa opp den, og alt fungerer som en drøm igjen
Sviddgummi Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Det er varmeventilen ja, og den er testet OK pluss vi koblet forbi den og da skulle det vært maks varme i bilen uansett og det var det ikke. Så er ikke ventilen som er problemet. Bilen stod en god god stund uten å bli kjørt, kan det være dritt i registeret?
Larslol Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Jeg hadde et lignende problem på min tidligere i vinter, der byttet de først klima kontrollen uten videre hell, så byttet de veivakselsensoren ( tror det var den) og da begynte det å skje ting. Kan være en tanke å sjekke dette.
Sviddgummi Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Veivakselsensoren? Hvordan kan det påvirke om jeg får varm eller kald luft?
Sviddgummi Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Syns også det er rart at når jeg stiller temp på f.eks 32 da, så går ikke viftehastigheten opp selv når den står på Auto. Men manuelt kan jeg sette den opp men trodde den burde gått opp på auto om temp ikke er riktig.
hao Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Prøver jeg også selv om jeg ikke skjønner bæra På E36 er det en vifte som suger luft til en temp.føler for å registrere tempratur inne i bilen for så å styre varme med riktig temp inn i bilen. Tenkte kanskje det kunne være noe kluss der ettersom at vifta på varmapparatet ikke går fortere når du skrur på varme. Virker som at den ikke registrerer at den skal varme mere. Altså temp.føler eller vifte
Sviddgummi Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Jeg har også tenkt tanken om det, men det hender at viftehastigheten øker på Auto av seg selv. Men jeg tror problemet kan være det at det virker ikke som varmtvannet kommer seg fra motoren til registeret. Skjønner virkelig ingenting og det er ubehagelig kaldt å kjøre i -10 grader inni bilen.
Sviddgummi Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 12% HC i frostveska fant de nå, og toppen er overhala. Kan tyde på sprekk i blokka da
Sviddgummi Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Jepp, sprekk i blokka. Noen som har en 318 motor tilsalgs?
hao Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Men her serru http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 211Q1W1X26
Sviddgummi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Hva ser jeg på? Er ingenting på den siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå