manta-a Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Nån som veit ka som funke av det som legg tesalgs på nett?? Best med de en kjøre om pc? Eller funke de greit de med display. E ute etter en som en kan lese airbag og motorfeil og gjerne med serviceresetter.. Og gjerne ta flere biltypa=) Så håpe nån har nå gode tips om det her=)
Reef89 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Søk på forumet, ligger haugesvis av slike tråder.
manta-a Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Vart itj så my kloker av og les div innlegg her inne nei...
winchester Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Carsoft 6.5 har jeg hørt mye fint om, men aldri prøvd selv. Vi har bl.a Sealey Tools olje-/airbag-/service resetverktøy på jobben, det er veldig enkelte å forstå seg på, og jeg mener Sealey også har en diagnoseavleser for feilkoder som inkluderer alt det jeg nevnte til en 270£?
winchester Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Carsoft 6.5 kobles opp mot PC ja. SEALEY'en vet jeg ikke.
manta-a Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Oki,Vil ha nå som e enkelt og bruke da sjø,da æ ikke e nå kjæmpego på pc...Brukes mest te surfing her den gitt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå