Gå til innhold

Rockford Fosgate P3L-S12 noen som har prøvd denne?

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på å skaffe meg en sånn:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4854&katid=30&mid=m436&id=&vn=736

+ en sånn:

http://www.amazon.com/Alpine-PDX1600-PDX-1-600-Channel-Amplifier/dp/B001HOLMSW

Noen som har noe tro på det? og hvordan kan jeg få bassen inn i bilen (E39) har ikke skipose.

Må jeg også ha kondensator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har denne i bilen jeg, og ikke skipose.Fulgte med bilen når jeg kjøpte den.Denne lå i hatthylla når jeg kjøpte bilen.Skjønner hvorfor.Tok den ut og la den baki bilen.Da hørte jeg ingenting :) Regner med jeg enten bruker denne eller bygger meg ny sub.Skjærer hull bak midtarmlene og setter elementet mot åpningen.Krysser fingrene på at det blir en grei løsning.Fremdeles ikke funnet noe informasjon om bakveggen bak baksetene er bærende konstruksjon.Tenkte jeg skulle høre med BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne i bilen jeg, og ikke skipose.Fulgte med bilen når jeg kjøpte den.Denne lå i hatthylla når jeg kjøpte bilen.Skjønner hvorfor.Tok den ut og la den baki bilen.Da hørte jeg ingenting :) Regner med jeg enten bruker denne eller bygger meg ny sub.Skjærer hull bak midtarmlene og setter elementet mot åpningen.Krysser fingrene på at det blir en grei løsning.Fremdeles ikke funnet noe informasjon om bakveggen bak baksetene er bærende konstruksjon.Tenkte jeg skulle høre med BMW.

Så du prøvde den ikke mens den lå i hattehylla?

Tror det skal gå greitt å skjære hull til skipose, Bmw selger Retrokit til dette og her er en DIY:

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... rofit.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.Prøvde den mens den lå i hatthylla.Da ble det overraskende lyd.Men den tok opp all utsikt ut av bakvinduet.Så ikke særlig bra ut.Og sikkert ikke helt trygt heller. Blir vel fjerning av bakseter og saging av bakvegg regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.Prøvde den mens den lå i hatthylla.Da ble det overraskende lyd.Men den tok opp all utsikt ut av bakvinduet.Så ikke særlig bra ut.Og sikkert ikke helt trygt heller. Blir vel fjerning av bakseter og saging av bakvegg regner jeg med :)

Hehe, det kan jeg tenke meg, men overaskende? mener du overaskende bra da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja egentlig. Altså det river ikke skinnet av pølsa :) Fungerer det med at jeg kutter hull i bakveggen og monterer denne med elementet inn i kupéen så tar den jo minimalt med plass baki, og det er veldig kurant da jeg må bruke bagasjerommet innimellom også :)

Takk for DIYen forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...