Haug530D Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Tenkte litt på å skaffe meg en sånn: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4854&katid=30&mid=m436&id=&vn=736 + en sånn: http://www.amazon.com/Alpine-PDX1600-PDX-1-600-Channel-Amplifier/dp/B001HOLMSW Noen som har noe tro på det? og hvordan kan jeg få bassen inn i bilen (E39) har ikke skipose. Må jeg også ha kondensator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Bumper denne jeg, da jeg også lurer på om den kassa er noe tess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Har denne i bilen jeg, og ikke skipose.Fulgte med bilen når jeg kjøpte den.Denne lå i hatthylla når jeg kjøpte bilen.Skjønner hvorfor.Tok den ut og la den baki bilen.Da hørte jeg ingenting Regner med jeg enten bruker denne eller bygger meg ny sub.Skjærer hull bak midtarmlene og setter elementet mot åpningen.Krysser fingrene på at det blir en grei løsning.Fremdeles ikke funnet noe informasjon om bakveggen bak baksetene er bærende konstruksjon.Tenkte jeg skulle høre med BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Har denne i bilen jeg, og ikke skipose.Fulgte med bilen når jeg kjøpte den.Denne lå i hatthylla når jeg kjøpte bilen.Skjønner hvorfor.Tok den ut og la den baki bilen.Da hørte jeg ingenting Regner med jeg enten bruker denne eller bygger meg ny sub.Skjærer hull bak midtarmlene og setter elementet mot åpningen.Krysser fingrene på at det blir en grei løsning.Fremdeles ikke funnet noe informasjon om bakveggen bak baksetene er bærende konstruksjon.Tenkte jeg skulle høre med BMW. Så du prøvde den ikke mens den lå i hattehylla? Tror det skal gå greitt å skjære hull til skipose, Bmw selger Retrokit til dette og her er en DIY: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... rofit.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hehe.Prøvde den mens den lå i hatthylla.Da ble det overraskende lyd.Men den tok opp all utsikt ut av bakvinduet.Så ikke særlig bra ut.Og sikkert ikke helt trygt heller. Blir vel fjerning av bakseter og saging av bakvegg regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Hehe.Prøvde den mens den lå i hatthylla.Da ble det overraskende lyd.Men den tok opp all utsikt ut av bakvinduet.Så ikke særlig bra ut.Og sikkert ikke helt trygt heller. Blir vel fjerning av bakseter og saging av bakvegg regner jeg med Hehe, det kan jeg tenke meg, men overaskende? mener du overaskende bra da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Ja egentlig. Altså det river ikke skinnet av pølsa Fungerer det med at jeg kutter hull i bakveggen og monterer denne med elementet inn i kupéen så tar den jo minimalt med plass baki, og det er veldig kurant da jeg må bruke bagasjerommet innimellom også Takk for DIYen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Ok, men da tror jeg rett og slett jeg går for samme løsning selv da. Hehe, gjør ikke noe om det ikke river skinnet av pølsa, skal bare ha litt mer bass jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Tøft! Høres ut som om vi er på jakt etter samme ting. Starter vel igang med dette til sommeren jeg, men legg ut bilder så jeg får se resultat Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå