Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med "flott" E30! Jeg hadde nok ikke gitt stort mer enn vrakpant for dette eksemplaret. Det er nemlig såpass omfattende rustskader at hvis du hadde prøvd å ta med bilen på EU-kontroll så hadde du garantert fått 3'er feil og kjøreforbud.

Med tanke på at man i gjennomsnitt ser kun 5-10 % av den rusta som skjuler seg på en bil, så ligger du "litt" dårlig ann.

Men for all del, stå på. Håper du motbeviser det.

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm...jeg tror at jeg nettopp innså at jeg var blitt gammel, men ja..jeg hadde kastet hele greiene på bosset..("søppel" på østlandet)

Du må iallefall bytte hele bakplaten, innerskjermene bak, kanalene, dørene og forskjermene utifra hva jeg ser..

Det er sikkert rust i bakskjermene og i innerskjermene foran også..

Men, for all del.. det finnes verre utgangspunkt! og det er sikkert gøy å få seg en bil som man vet at er dønn strøken..synd at veien dit er så lang..! :) Å drive å "lappe" er bare tull.. det er faktisk så midlertidig at det ikke en gang er vits å bruke tid på det i gjøre det i førsteomgang..

Ellers så er det ikke feil med rød E30 med brock b1 og mtech1(eller2) :)

Må bare istemme alt dette. WORD!

Skrevet

Må bare si att dette er nesten det verste utgangspunktet jeg har sett på lenge:P men veldig morsomt hvis du får til bil ut av det:) Og ang turbo, så går det vel an å få det godkjent helt opp til 286 hk? Får jo godkjent s50b30 motor i denne med 286 hester så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...