Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Har et slikt ratt til salgs! Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Er dette et airbag ratt som kan passe e39 prefacelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Er airbag ratt til e39. Om det passer pre face er jeg usikker på. Kan finne fram dele nr. og sjekke dette med gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 single stage airbag? noe slitasje i skinnet? hvilkene knapper er det på det? avbildet ingen ser jeg men... pris? bare sleng ut noen bilder, så kan vi se om det er single eller dual stage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 single stage airbag? noe slitasje i skinnet? hvilkene knapper er det på det? avbildet ingen ser jeg men...pris? bare sleng ut noen bilder, så kan vi se om det er single eller dual stage Aner ikke om det er single eller dual stage. Skal pøse ut et par bilder når jeg kommer hjem i kveld så får du se. Har fått et bud på 1000 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Da var rattet solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå