Opsahl1 Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Har kærsjet bilen, alt forren av fanger er ødelagt. Masse jeg ikke hva heter der som er ødelagt, først og fremst fangern jeg trenger, hva annet?
Tom K Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Har kærsjet bilen, alt forren av fanger er ødelagt. Masse jeg ikke hva heter der som er ødelagt, først og fremst fangern jeg trenger, hva annet? Vanskelig å si uten å ha sett skaden
MrJørgensen Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Legg ut bilde du, frontskade på e36 er jeg blitt ganske god på med tiden Er veldig rare greier det der
Opsahl1 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Legg ut bilde du, frontskade på e36 er jeg blitt ganske god på med tiden Er veldig rare greier det der
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 MINIMUM trenger du: Frontbjelke. Hovedlykter. panser.forskjerm.grill.tåkelykter.støtfanger.radiatorvifte(?) og diverse plastdeksler i nedre del...kommer seg fort på 20 000,- + (inkl lakkering).....dersom dette er en 318 i tilnærmet original stand(?) anbefaler jeg å selge for 20 000,- f.eks....ingen vits å koste på den slags summer med mindre det er noen spesielle grunner som skulle tilsi noe annet..
Opsahl1 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 håper noen vill gi 20 lapper for den da.. trur du det er en mulighet? altså motor og radiator fungerer fint, kræsjet i 15 kmh.. så var bare lykter og fanger og alt det der som røyk
bjalle Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Alt kan jo også skaffes fra bilopphuggerier for en billig penge,Lakkering blir vel den største utgiften.
Tsbusa Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Å Skaffe seg en billig delebil med helt karosseri er vel det enkleste her!
Tom K Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Ta en tur til høgger`n du å si at du trenger litt hjelp til å finne ut hva du trenger, tviler på at brukte deler overstiger 3000,- kr
LK Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Her kan du jo få deler billig og bra http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=171448
MrJørgensen Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Er ikke så ille som det ser ut som dette, spesielt når ikke farten var høy Vanskelig å si 100% ut i fra bildene, men ville tro at panser, frontbjelke og muligens grillramme kan rettes ut og brukes om igjen. Når det gjelder fanger så får du jo en mtech fanger til 2000 ferdig levert med leppe, lister og grillnetting. Forskjermen koster noen hundrelapper på koed, grillramme er heller ikke så dyr om den ikke kan rettes ut. (kan evnt. oppgradere til facelift) Ny hovedlykt og eventuelt tåkelykter får du tak i rimelig på ebay. Ang. lakkering trenger ikke dette å koste så mye dersom man vet hvem man skal gå til Har hatt værre skader enn dette på min, men det ser alltid mye værre ut enn det virkelig er...
hawkey Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 jeg har bjelke, facelift grillramme, forskjerm, hovedlykter og blink, radiator og vifte hvis du trenger. tror faktisk det er samme farge jeg har på grillrammen og forskjermen også, hvis det er montrealblå du har? så slipper du lakkering;) send meg pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå