hao Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Jeg tenkte på at du kan bruke M52B28 veiva i M20'en.Så får du 2.8ltr i stedet for 2.5ltr for en billig peng. Skal ikke forandre i tråden din men går dette ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 ja gjør vel det.... Det ultimate er jo vel å bruke m54b30 veiv i m20?? Da får du tre liters slagvolum. Dette, med høykomp stempler, grenrør, kvass kam, max porta topp med oversized ventiler evt også noe andre ventilfjærer + sprut burde få en m20 til å yte ganske mye hk. Skulle jeg sugetrimma m20 hadde det vært morsomt å økt kubikken gitt, 2,5 liter er jo smått tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Går dette på m20b20 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AkrT Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 grunn til att jeg bruker 2,5l er att hvis jag skal bruke den i racing så er det hvilken klasse jeg skal kjøre i. Også er jo m20b25 en veldig bra motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AkrT Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 montert litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen90 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 tøft prosjektet:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå