AkrT Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Har en 91` e30 stw som jeg driver å bygger opp, UTEN turbo Motor: 325i bunn race portet 885 topp høykompstempler stempler og råder er vektet veiv,svinghjul, triggerhjul, cluth er avbalansert slipet kam alu svinghjul større dyser større bensin pumpe oljepumpe fra m21 megasquirt datasprut innsug fra Dbilas 6 spjellhus grenrør sikkertikke har fått med meg alle delene i motorn men... Gearkasse: Har ikke helt bestemt meg, men jeg handler nok en dogboks. Enten sellholm, Davidson eller Finne Understell: bakstilling er handlet inn fra en rallycrossbil. full drevsperre 5.13 utveksling justerbare foringer e36 lokk med to ører "stål" foringer i hovedbjelken øhlins dempere forstillinga ser jeg etter coilovers, slaget har jeg ikke bestemt meg for enda justerbare stabbstag foran og bak lange pinnebolter til hjula Hjul: nye hvit lakkerte15' revelution med slicks Karroseri: Diamant sort sorte DElykter sorte tåkelys emblem tinnet igjen lufte riller i panser De fleste deler er handlet inn, og ligger i verkstede. Venter bare på siste lev. fra Koed. Gleder meg til å begynne med montering av motoren. Prøve å legge ut bilder til helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Høres veldig gromt ut Velkommen til bimmers Venter på bilder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Velkommen Det skal bli interessant å høre litt om sugetrimm da det stort sett høres ut som de er bare turbo som gjelder her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Høres rimelig gromt ut dette. Men 5:13 utveksling? Skal ikke gjøre annet enn å gire da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Velkommen Dette virker da veldig lovende Gleder meg til litt bilder og følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AkrT Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Høres rimelig gromt ut dette.Men 5:13 utveksling? Skal ikke gjøre annet enn å gire da eller? nei da, kommer ann på giringa på kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Dette hørest gromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 BILDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Blir spennende å se bilder fra dette prosjektet:) låter gromt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 rått prosjekt! sugetrim er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Når du først skal bruke noen kr på motoren,hvorfor ikke gå for mere volum? Billig og mye å hente med f.eks ei M52B28 veiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AkrT Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 m20 motoren er en veldig bra motor, jeg tenkte på det. men har altid likt 2,5l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Jeg tenkte på at du kan bruke M52B28 veiva i M20'en. Så får du 2.8ltr i stedet for 2.5ltr for en billig peng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AkrT Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 her legger jeg ut noen bilder av noe snaxs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå