nightmare Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 hei. jeg så at min høyre demper forran var gått lekk. så jeg lurte på hvilken demper jeg skal kjøpe. vill helst ha dette orginalt. men om noen veit om det går an å bare bytte forran på denna bilen så er det jo ikke umulig at jeg vill ha stup på bilen. bilen har automatisk justering bak.. men vill dette bli påvirket om jeg senker den noe forran ? og det er jo luft demping bak om jeg har skjønt riktig, er det luft forran også?
Mikael-B Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Nivåreguleringa kan du få BMW til å justere for deg akkurat som du vil. Det vil ikke bli påvirka av å kun senke foran. Du har ikke nivåregulering foran.
nightmare Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 noen som har noen linker/ om hva som er bra og kjøpe? dempere forran.. (helst ikke så dyrt) så på mekonomen at det er 3 forskellige typer framdempere jeg kan kjøpe til denne bilen. hvilken skal jeg kjøpe om jeg bare går for å bytte den ene dempern..? >(holde detta orginalt) takk for svar mikael.b
Haug530D Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Dempere bør byttes parvis og i tilegg bør man bytte fjærer samt fjærbeinslager og gummiforinger.
Haug530D Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Ellers så har jo GS Bilstein dempere til 1600,- pr stk Eller Koed har til ca 900,- pr stk, sikkert helt greie, fjærene koster 347,- pr stk
nightmare Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 takker for hjelpen noen som har erfaring med koed demperne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå