Gå til innhold

Slakk i kuler foran linkarm?

520ee28
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror da de kan gi 2 feil hvis det er stor nok slakk. Har sett dette blir praktisert ved flere verksted. Kan bli veldig farlig om den ryker under kjøring og.

Men uansett er det jo greit å fikse det, ved de fleste biler klunker det så mye at det føles som om bilen skal dette fra hverandre.

Eneste som er kjipt er en etterkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollene blir ikke gått gjennom av bt da!

Nei, men verkstedene rapporterer til de. Så trodde feilrapportering ble korrigert. Spørsmålet er jo ikke om det gir 2-er feil, for det gjør det jo. Om det burde vært det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollene blir ikke gått gjennom av bt da!

Nei, men verkstedene rapporterer til de. Så trodde feilrapportering ble korrigert. Spørsmålet er jo ikke om det gir 2-er feil, for det gjør det jo. Om det burde vært det er en annen sak.

Spørsmålet er hva du har fått feil på ifølge tråden, og et yttre stabstag oppheng skal ikke gi 2er feil.

så jeg hadde ring dem, samma om kontrollen ble utført for ett år siden, men uansett bør det bytte, høres sikkert ut som om det er krig i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev på forrige side hva jeg fikk feil på. Verkstedet kalte det lenkearm, på Koed sto det stabilisatorledd (det som er avbildet på forrige side). Hvordan vet du at det ikke gir 2-er feil? Er det fakta eller kun din personlige oppfatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...