Gå til innhold

8+8,5x18" Style 135 Org. M-sport SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg vurderer nå å selge originalfelgene til bilen min da jeg planlegger å anskaffe 19" til sommer. (Kan byttes i 19" LM replika, Breyton GTS eller CSL rep. med mellomlegg fra meg eller kom med andre forslag hvis du vil bytte dine 19", men helst ikke med sort senter.)

Dette er originale M-sport felger (style 135)

Dimensjonene er:

- Front: 2 stk. 8x18" m/ 225/40-18 ET 47

- Bak: 2 stk. 8.5x18" m/ 255/35-18 ET50

SOLGT!

Skrevet

Sikker på det ikke er ET47 fremme og 50 bak? Det var i alle fall mine som stod på Z4en. E85/86 og E46 har ca. samme innpress på originalhjul.

Skrevet

Hmm, det er jeg ikke helt sikker på men det er mye mulig ja. Jeg skal ta bilder og slikt så fort jeg får tid, da skal jeg se om det står noe på de.

Skrevet

Jeg skal ta de ut av dekkbagene i morgen å sjekke dekkmerke, dekkmønster og se om det er noen sår på de og ta noen bilder. Så skal jeg se hva prisen blir.

Skrevet
Hva forlanger du for dem?

Oppdatert først post med bilder og mer info av alle kantkjøringer og dekkmønster nå, jeg er litt usikker på hva de er verdt men har sett at noen selger replika av disse til 5000,- så jeg håpte jeg kunne få litt for de hvertfall. Hvis du har et fornuftig bud så er det bare å gi et ;)

Skrevet

Har fått bud på 5500,- så hvis ingen byr over dette før kjøper henter de blir de solgt. Dette er billig!! for org. felger, men må bli kvitt de da nytt felgsett er på vei og bodplassen er liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...