Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
rå e28 ;)

Stå på !

Takktakk :)

Noge framgang Ståle? :)

Dårlig med du Freddyboi! Håper på å kjøpe nye fjærer og spacers denne mnd, som jeg har utsatt gang på gang nå. #-o

Ellers blir det vasking, rubbing og bone bilen snart igjen og montere den "nye" støtfangeren. :)

Skrevet

Dette så jo faktisk ganske så bra ut! et40 er 20mm fra et20 ja ;) så 20mm spacere er nok ikke feil, går jo ann å ha enda tykkere spacere også, alt ettersom ;)

spent på bilder av bilen med nye fangere og hjula :D

Skrevet

Fint med tilbake melding gir meg pågangsmot. :)

Mulig å hive på 25mm spacers ja, mulig jeg gjør det også. Dersom Leif Harald har valse jeg skal få låne. :D

Skrevet

Valse er fint ja! ;) brukte en time på å skjønne ordentlig hvordan den skulle brukes, men etter 2-3 timer ble bakskjermene mine fine og bredere :) mens på civicen bare dro jeg de så langt ut jeg kunne :P og mer skal de valses! :P skal misshandle de så godt det lar seg gjøre! :P valsing er gøy når man har lært det :D

• 1 month later...
Skrevet

Skjedd noe småtteri i dag, satt bilen i verksted og satt i nytt batteri, tok ut sjefs høyttalerne og monterte på nytt "sidestykke" på støtfangeren. Så tok noen random bilder.. :)

3avjdw2en3qqawepmud4.jpg

vsg55yb9gb5kne76tt8b.jpg

6qcuwbnuw2hs5vgy6m7u.jpg

nz2em0fgeevw2trle0vk.jpg

q51lzyxz7ge0fu52p6cu.jpg

sona50zsnebahbgnk6e5.jpg

ekaqx8vy6hw0b4agueu8.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Fikk skiftet vannpumpe i dag, så nå sviver den som en klokke. :)

Bare oljefilter m/ oljeskift nå, så skal den være greit motormessig.

Skrevet
Fått gjort noe sånn for ellers da?

Lite som er gjort. Fått på den nye støtfangeren, vannpumpen og fikk "fikset" den delen som gjør at kjølevannet kommer inn, vet ikke navnet på den.. Men den var værtfall ikke skiftet siden bilen var ny! #-o

Heiv faktisk på MIM felgene jeg fikk av deg, men de skulle sårt hatt seg en puss mulig i sommer. :)

Tenker på polert kant og grått senter og ha dem som vinterfelger.

• 1 month later...
Skrevet

Har bestilt noe stickers, så jeg har dem liggende til denne blir senket og fått på felgene. Om det blir for dumt er det bare å rive dem av igjen, hehe :)

Stance|Works windshield banners

Pedobear

Illest

FWD Sucks

"I'm not drunk, just avoiding potholes"

Tror det var alt :)

_________

Ellers er det fortsatt lite som skjer, endelig kommet i gang med kjøretimer. Så går endel penger i det. Har bare langkjøring, glattkjøring, teorien og oppkjøring igjen. :)

Eneste

Skrevet

Er det noen andre kjøretimer du trenger da? utenom de du nevnte :) hehe

Du får si ifra en dag du skal opp å skru, må nesten ta turen å se på gliset :)

Skrevet
Er det noen andre kjøretimer du trenger da? utenom de du nevnte :) hehe

Du får si ifra en dag du skal opp å skru, må nesten ta turen å se på gliset :)

Usikker, men tvilsomt jeg skal ha noe mer. Siden neste kjøretime er i slutten av mai og det er glattkjøring :) Så blir det langkjøring 2uker etterpå satser jeg på, skulle egentlig ha uka etterpå. Men eksamens tid da...

Skal si i fra om jeg kommer på det en gang, men som sagt så står det stilt nå. Hehe :)

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg kaste på noen stickers på den nedstøva/falmet E28en :)

Ble ferdig med alle kjøretimene i dag da, så bare teorien og oppkjøring igjen nå!

Bare få betalt alt av regninger, så jeg kan prioritere bilen. :D

avc5utgfh61g50mx5xri.jpg

83xhp9hr6etabb2f09rj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...