Gå til innhold

Montering av m5 fanger på e39

eivind09
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! :) er det noen her som har erfaring med gsbilldeler sin m5 fanger? hvordan den festes og hvordan passformen er? :) evnt. trenger jeg å kjøpe noe ekstra for å få festa den? ;)

Har bestilt den fangern der spredere følger med, så alt av erfaring mottas gjerne :)

eha8c0t3ppctw6a4b1vk.jpg

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fangerene fra GS og de er noen pene kopier, men jeg er ikke helt 100% fornøyd med passformen. Jeg mangler enda 0,5-1cm mot hjulbuene for at de flukter helt. Du trenger i tillegg nytt plastdeksel under motor og M-tech lokariskjermer (disse er dyre!!!). Totalt koster disse delene over 3.000kr.. Uansett er dette den beste kopifangeren jeg har vært borti.. :-)

Du løsner noen store torx (T40 eller T45) oppunder luftinntaket. Løsne lokariskjermer og så er det bare å dra ut fangeren av skinnene. Da følger støtfangerbjelken med, så denne må du flytte over på den nye fangeren.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske straight forward å bytte den ja, løsne lokari og torx, så kommer den av :)

Kan hende du må koble om stikkene for å få tåkelysledningene til å passe, usikker på hvilke stikker som følger med i GS sitt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...