eivind09 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hei! er det noen her som har erfaring med gsbilldeler sin m5 fanger? hvordan den festes og hvordan passformen er? evnt. trenger jeg å kjøpe noe ekstra for å få festa den? Har bestilt den fangern der spredere følger med, så alt av erfaring mottas gjerne Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Jeg har fangerene fra GS og de er noen pene kopier, men jeg er ikke helt 100% fornøyd med passformen. Jeg mangler enda 0,5-1cm mot hjulbuene for at de flukter helt. Du trenger i tillegg nytt plastdeksel under motor og M-tech lokariskjermer (disse er dyre!!!). Totalt koster disse delene over 3.000kr.. Uansett er dette den beste kopifangeren jeg har vært borti.. Du løsner noen store torx (T40 eller T45) oppunder luftinntaket. Løsne lokariskjermer og så er det bare å dra ut fangeren av skinnene. Da følger støtfangerbjelken med, så denne må du flytte over på den nye fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Ganske straight forward å bytte den ja, løsne lokari og torx, så kommer den av Kan hende du må koble om stikkene for å få tåkelysledningene til å passe, usikker på hvilke stikker som følger med i GS sitt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind09 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 takker for gode råd! fangeren kommer på tirsdag så skulle det oppstå problemer så kommer det nok et nytt inlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå