kest Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Takker, men jeg var og så litt på den e30n du har å syke satan den va rå legger ut et bilde av k-sport coilover som jeg bestillte håper de er TUV godkjent vist ikke må jeg finne noe annet.
kest Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Pusset og lakket slepekrok,hengt på forskjermer for og sparkle og pusse, sandblåst litt rust på koffertlokk. Høyre skjermen har vært nøkklet.
launcher Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 se der ja ,,fådd mail an coiloveran da??hadde jo vært sinnsykt fett..no bynne jo d som e virkeli gøy med jobben..fådd hjula på fremme?,, e jo klar før motorløft æ ..hehe...dørn skal vi klare på en dag både innvendig å montering...visst æ får lov å dra herfra da.
kest Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Noe fuck med mailn i dag så har ikke fått sjekket ang. coilover enda hjula er ikke på enda er ikke sikkert de blir satt på før deler ankommer får se om det tar lang tid, men det går fremover, blei litt arbeid med forskjermer, sparkling,tørking,pussing og vasking og så på nytt igjen samme prosess tar jo litt tid men men, skjermene er jo av glassfiber så det er vel ikke annet og vente. I morgen blir dem lakket med filler så får jeg se om det duger.
kest Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Inn og spise frokost en liten tur filler.
launcher Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 dæven du e tili påan ...bra vær idag så e jo bare å knalle på.. :)lar sæ jo kansje jøre å stå ute i dag..husk....snøen kommer t helga...forska mer på kordan du skal jøre d med skjerman....hadde kansje ikke vert så domt å lappa igjen hele greia ..skjerman må du jo bruke sia dm ikke ruste....
kest Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 ja fint vær men kalt 3,5 grader når jeg gikk ut 5,5 grader nu trur nok jeg bli inne, skjermene blir sikkert som de er bortsett fra etter filler kom på merket jeg at bUen "skjelver" så det må jeg gjøre noe med. andre side
Stonescream Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Er det ikke bedre å se etter en større motor og skifte fremfor bruke penger på chip osv? Det kan kanskje være vanskelig å få tak i en god 328 motor i rett prisleie, men verdt tanken? Tenkte det måtte være en grei tanke, siden du har vidåpen port fremme og null motor montert for øyeblikket? Ser ut til å bli en strålende fin bil det her til slutt. Lykke til videre
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 dette ser veldig bra ut:)) hadde du ikke klarlakk på dette da?
launcher Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 dette ser veldig bra ut:)) hadde du ikke klarlakk på dette da? e jo bare fyller på forskjerman..dem e IKKE lakka
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 dette ser veldig bra ut:)) hadde du ikke klarlakk på dette da? e jo bare fyller på forskjerman..dem e IKKE lakka Gahaha , ja d e øyna an blir først blind påXD
Pitstop Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Takker, men jeg var og så litt på den e30n du har å syke satan den va rå legger ut et bilde av k-sport coilover som jeg bestillte håper de er TUV godkjent vist ikke må jeg finne noe annet. Takker Fikk godkjennt K-sport på min gammle coupe viewtopic.php?f=11&t=177116 Men du kan jo bruke supersport sitt sett også, som jeg brukte på denne viewtopic.php?f=6&t=122807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå